The Sharon's Army
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


El ejército de Sharon
 
ÍndiceÍndice  Últimas imágenesÚltimas imágenes  BuscarBuscar  RegistrarseRegistrarse  ConectarseConectarse  

 

 Dret a viure

Ir abajo 
+7
Rampo Maister
trepatskyline
LOAD
Razlo
javiribera
Eva
Nonell
11 participantes
Ir a la página : Precedente  1, 2, 3
AutorMensaje
a-sama

a-sama


Cantidad de envíos : 411
Edad : 32
Localización : En un hipercub, on varies realitats paral·leles poden conviure al mateix temps... mola no?
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Dret a viure - Página 3 Empty
MensajeTema: Re: Dret a viure   Dret a viure - Página 3 EmptyMiér Nov 26, 2008 7:13 pm

Razlo escribió:
Com que va de grecs, jo dic la meva:
si Plató deia que Sòcrates volia morir perquè tenia l'esperança que així podria per fi conèixer el món de les idees i per tant el BÉ, i també és afirmable que tothom té el dret de conèixer el bé, jo concloc que:

tothom té dret a morir

La pregunta és... realment estas d'acord amb Plató/Sòcrates?

No hauriem de respondre dilemes existencials amb punts de vista externs als nostres, no ens hem de basar en l'opinió de gent reconeguda per la seva aportació a la filosofia, sinó que hauriem de respondre seguint les nostres creençes, opinions i ideologies.

Que pensarieu si alguns grans pensadors actuals(o no tan actuals) haguessin basat les seves conclusions suposant que el que deia Plató o Sòcrates era cert...

Que la filosofia "sigui una espiral" no vol dir que tinguem que fer nostres les idees alienes, sinó que les idees dels altres ens han d'ajudar a reflexionar per assolir la nostra propia opinió.

Salut
Volver arriba Ir abajo
Razlo

Razlo


Cantidad de envíos : 590
Edad : 32
Localización : a la glandula pineal jeje
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Dret a viure - Página 3 Empty
MensajeTema: Re: Dret a viure   Dret a viure - Página 3 EmptyMiér Nov 26, 2008 7:40 pm

justament perquè és una espiral cadascú ha de repensar el que han dit altres.
io nomes feia broma del k avia posat el pazos po es igual.

parlant de sòcrates, algú em pot explicar perquè fer el bé porta a la felicitat? Suposo que trigarà en haver-hi una resposta po io per si en cas u dexo sobre la taula
Volver arriba Ir abajo
 
Dret a viure
Volver arriba 
Página 3 de 3.Ir a la página : Precedente  1, 2, 3

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
The Sharon's Army :: Off Topic :: Èxtasis-
Cambiar a: