The Sharon's Army
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

El ejército de Sharon

ÍndiceÍndice  Últimas imágenesÚltimas imágenes  BuscarBuscar  RegistrarseRegistrarse  ConectarseConectarse  

CARRERO BLANCO

5 participantes
AutorMensaje
javiribera

javiribera

Cantidad de envíos : 306

CARRERO BLANCO Empty
MensajeTema: CARRERO BLANCO   CARRERO BLANCO EmptyVie Mayo 02, 2008 11:11 pm

Volóooooooo, volóooooooooo....

trepatskyline

trepatskyline

Cantidad de envíos : 214

CARRERO BLANCO Empty
MensajeTema: Re: CARRERO BLANCO   CARRERO BLANCO EmptySáb Mayo 03, 2008 12:08 am

no trobu k sigui gaire divertit ficar el video de kom es mor una persona, no se, no u trobu apropiat,

a mi mes = k la persona k a mort sigui del bandol k sigui, no u trobu apropiat
Razlo

Razlo

Cantidad de envíos : 590

CARRERO BLANCO Empty
MensajeTema: Re: CARRERO BLANCO   CARRERO BLANCO EmptyDom Mayo 04, 2008 8:36 pm

el feixisme no es un bandol, es un ideal d'assassins que discriminen i k am el carrero blanco es va tallar el que era el futur successor al gran fill de puta... és l'unic cop em sembla que puc dir: Gràcies, ETA

No podem confondre els bàndols d'ideals amb els bàndols d'una guerra, el feixista no és l'adversari del republicà, ni del guei, ni del comunista, sinó el de la humanitat, i mira, m'ha quedat com molt de discurs pero no es pot ser sempre neutral trepat, a més, el video k vola es una simple representació, es d'una peli tiu, com vols que ho gravessin en video?¿ ah, i en color xD

Xavi, mol bo el video Wink
javiribera

javiribera

CARRERO BLANCO Empty
MensajeTema: Re: CARRERO BLANCO   CARRERO BLANCO EmptyDom Mayo 04, 2008 9:30 pm

A mi francament me la pela qui vagi a dintre del cotxe, únicament he posat el video que està molt ben fet i empalmat amb les cançons (quisiera ser tan alto como laaaa luna... XD) i fa gràcia. I ja està.
M'hauria fet igual de gràcia si hagués estat a dintre del cotxe Durruti, Zapata o el Che... XD
Nonell

Nonell

Cantidad de envíos : 585

CARRERO BLANCO Empty
MensajeTema: Re: CARRERO BLANCO   CARRERO BLANCO EmptyDom Mayo 04, 2008 9:40 pm

Razlo escribió:
el feixisme no es un bandol, es un ideal d'assassins que discriminen i k am el carrero blanco es va tallar el que era el futur successor al gran fill de puta... és l'unic cop em sembla que puc dir: Gràcies, ETA

Chucky opino que tas pasat tres pobles dient aixo (es que juga al travian xD)

Des de quan ens trobem en el dret de decidir qui viu o qui mor (no som jutges)?

Pot ser molt fill de puta, pero (tot i que soni raru q ho digui io), com a molt una abolicio de llibertats permanents, i si es vol suicidar endavant, pero cargarse algu... qui et diu que aquest no hagues fet alguna altre cosa, o que estigues jugant a dos bandols... Question
Razlo

Razlo

CARRERO BLANCO Empty
MensajeTema: Re: CARRERO BLANCO   CARRERO BLANCO EmptyDom Mayo 04, 2008 9:46 pm

jajja ia et dic jo que no, k aket era un faxa convençut, vaia rabia de gent aquella... a més, estic dient gràcies eta, per haver-lo mort, no per avero fet jo, a més, no estic a favor de la pena de mort, po a un tiu k si continua viu segur k matarà més gent?¿? io crec k la resposta és MUERTEEE jejej bwno, no ens passem, po k sapigues k això k proposes tu seria lo k io li dic suïcidar algú. Sí, si l'obligues a suicidarse tiu, suicides algú,clarament
Nonell

Nonell

CARRERO BLANCO Empty
MensajeTema: Re: CARRERO BLANCO   CARRERO BLANCO EmptyDom Mayo 04, 2008 10:13 pm

no... seria un arresto domiciliario... te la opcio de viure recluit, sense l'oportunitat de fer mal als altres, i aixi no es necesari privarli de la vida..

Preguntes sobre la mort, les ficu a extasi Idea
a-sama

a-sama

Cantidad de envíos : 411
Localización : En un hipercub, on varies realitats paral·leles poden conviure al mateix temps... mola no?

CARRERO BLANCO Empty
MensajeTema: Re: CARRERO BLANCO   CARRERO BLANCO EmptyDom Mayo 04, 2008 10:44 pm

Nonell escribió:
Razlo escribió:

Chucky opino que tas pasat tres pobles dient aixo (es que juga al travian xD)

Des de quan ens trobem en el dret de decidir qui viu o qui mor (no som jutges)?

Pot ser molt fill de puta, pero (tot i que soni raru q ho digui io), com a molt una abolicio de llibertats permanents, i si es vol suicidar endavant, pero cargarse algu... qui et diu que aquest no hagues fet alguna altre cosa, o que estigues jugant a dos bandols... Question

Si començessim amb suposicions i consideracions d'aquests tipus, no viuriem en societat i molt menys democràcia...
trepatskyline

trepatskyline

Cantidad de envíos : 214

CARRERO BLANCO Empty
MensajeTema: Re: CARRERO BLANCO   CARRERO BLANCO EmptyDom Mayo 04, 2008 11:05 pm

jo numes dik k no ens nauriem denriure dalgu k ha mort, eske kom si es el teu germa, k si senriuen, et sentiras be? pos ya ta xavals...

eske mes = si es un bandol o si es sa mare, o si es faxa... k buralrse dun mort es pixo k se faxa
Nonell

Nonell

CARRERO BLANCO Empty
MensajeTema: Re: CARRERO BLANCO   CARRERO BLANCO EmptyLun Mayo 05, 2008 5:07 pm

ostia, per fi algu que m'enten...

por ser molt fill de puta el carrero, pero la seva mare sel estimava I love you
Razlo

Razlo

CARRERO BLANCO Empty
MensajeTema: Re: CARRERO BLANCO   CARRERO BLANCO EmptyLun Mayo 05, 2008 6:15 pm

po si era un fill de puta i sa mare no se l'estimava pk no el va donar a adoptar?¿? xD A més, jo no me'n burlo potser el ribera se'n riu, però em sembla que el que transmet la cançó i el que penso jo és que es foti, per fatxa de merda, t'està bé perquè així ens hem estalviat moltes morts...
javiribera

javiribera

CARRERO BLANCO Empty
MensajeTema: Re: CARRERO BLANCO   CARRERO BLANCO EmptyLun Mayo 05, 2008 6:48 pm

Razlo escribió:
po si era un fill de puta i sa mare no se l'estimava pk no el va donar a adoptar?¿? xD A més, jo no me'n burlo potser el ribera se'n riu, però em sembla que el que transmet la cançó i el que penso jo és que es foti, per fatxa de merda, t'està bé perquè així ens hem estalviat moltes morts...

NO, ni em ric del tio perquè sigui res ni em deixo de riure, simplement repetiré el meu missatge anterior:

javiribera escribió:
A mi francament me la pela qui vagi a dintre del cotxe, únicament he posat el video que està molt ben fet i empalmat amb les cançons (quisiera ser tan alto como laaaa luna... XD) i fa gràcia. I ja està.
M'hauria fet igual de gràcia si hagués estat a dintre del cotxe Durruti, Zapata o el Che... XD
Razlo

Razlo

CARRERO BLANCO Empty
MensajeTema: Re: CARRERO BLANCO   CARRERO BLANCO EmptyLun Mayo 05, 2008 7:06 pm

ja, i jo et repeteixo això:

qui ha postejat això també escribió:
A més, jo no me'n burlo potser el ribera se'n riu, però em sembla que el que transmet la cançó i el que penso jo és que es foti
javiribera

javiribera

CARRERO BLANCO Empty
MensajeTema: Re: CARRERO BLANCO   CARRERO BLANCO EmptyLun Mayo 05, 2008 7:13 pm

Es que la cançó no transmet "que es foti"
Contenido patrocinado

CARRERO BLANCO Empty
MensajeTema: Re: CARRERO BLANCO   CARRERO BLANCO Empty

CARRERO BLANCO
Página 1 de 1.