The Sharon's Army
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

El ejército de Sharon

ÍndiceÍndice  Últimas imágenesÚltimas imágenes  BuscarBuscar  RegistrarseRegistrarse  ConectarseConectarse  

Modelisme, ModelCar

3 participantes
AutorMensaje
trepatskyline

trepatskyline

Cantidad de envíos : 214

Modelisme, ModelCar Empty
MensajeTema: Modelisme, ModelCar   Modelisme, ModelCar EmptyDom Abr 27, 2008 9:50 pm

be, aqui penjo al k em dedico ara kuan tink temps, jo i un amic, tenim un "equip" ell pilot i jo a boxes, i participem a curses de l'estil d'aquest video, akesta es la final del 2006, nusatres vm estar a la final de 2007, i aixo, tu pases dpm, aprens molta mecanica, i coneixes a gent molt maca, apa vagi be nois.

primer video kysoho world cup 06'
segon video, el circuit on correm

Última edición por trepatskyline el Mar Abr 29, 2008 7:50 pm, editado 4 veces
Razlo

Razlo

Cantidad de envíos : 590

MensajeTema: Re: Modelisme, ModelCar   Modelisme, ModelCar EmptyLun Abr 28, 2008 2:08 am

ei tiu, mauria mulat multisim venirte a veure, fente el pro am tots els cotxes k a vere kuan t veig en acció!!! L k passa sk men vag a suba massa tard... i vag preferir durmi na miqeta mes k 4 hores xD !! Malalt, em volies fe llevar a les 6, si no se magues pillat lurdinador... bwno s igual quan es la proxima carrera?? què? a si, k axo sorganitza quan a un li surt del collons vale. bwno, a lo millo hi ha data, a vere si vinc a la proxima cony!!
trepatskyline

trepatskyline

MensajeTema: Re: Modelisme, ModelCar   Modelisme, ModelCar EmptyLun Abr 28, 2008 6:04 pm

capullo! sta el calendari fet!!!!

va ser el dani k em va dir k es feia kuan es volia, pero nono, s'ha destar alla per inscripcio abans de les 9.

si, mu vaig pasar tope de be jaja, i a sorbe al 8, els premis son en pasta i cotxes!!!!!
a-sama

a-sama

Cantidad de envíos : 411
Localización : En un hipercub, on varies realitats paral·leles poden conviure al mateix temps... mola no?

MensajeTema: Re: Modelisme, ModelCar   Modelisme, ModelCar EmptyLun Abr 28, 2008 6:51 pm

trepatskyline escribió:
capullo! sta el calendari fet!!!!

va ser el dani k em va dir k es feia kuan es volia, pero nono, s'ha destar alla per inscripcio abans de les 9.

si, mu vaig pasar tope de be jaja, i a sorbe al 8, els premis son en pasta i cotxes!!!!!

Vas guanyar algun cotxe?? i pasta???

deu meu espero que si xDDDDD

Salut!
trepatskyline

trepatskyline

MensajeTema: Re: Modelisme, ModelCar   Modelisme, ModelCar EmptyMar Abr 29, 2008 7:40 pm

al 8 de juny es fa la cursa per guanyar la pasta i els cotxes, la davans era social a sekas
Contenido patrocinado

MensajeTema: Re: Modelisme, ModelCar   Modelisme, ModelCar Empty

Modelisme, ModelCar
Página 1 de 1.