Cantidad de envíos : 214 Edad : 33 Localización : Bellaterra Fecha de inscripción : 27/04/2008
Tema: Modelisme, ModelCar Dom Abr 27, 2008 9:50 pm
be, aqui penjo al k em dedico ara kuan tink temps, jo i un amic, tenim un "equip" ell pilot i jo a boxes, i participem a curses de l'estil d'aquest video, akesta es la final del 2006, nusatres vm estar a la final de 2007, i aixo, tu pases dpm, aprens molta mecanica, i coneixes a gent molt maca, apa vagi be nois.
primer video kysoho world cup 06' segon video, el circuit on correm
Última edición por trepatskyline el Mar Abr 29, 2008 7:50 pm, editado 4 veces
Razlo
Cantidad de envíos : 590 Edad : 33 Localización : a la glandula pineal jeje Fecha de inscripción : 27/04/2008
Tema: Re: Modelisme, ModelCar Lun Abr 28, 2008 2:08 am
ei tiu, mauria mulat multisim venirte a veure, fente el pro am tots els cotxes k a vere kuan t veig en acció!!! L k passa sk men vag a suba massa tard... i vag preferir durmi na miqeta mes k 4 hores xD !! Malalt, em volies fe llevar a les 6, si no se magues pillat lurdinador... bwno s igual quan es la proxima carrera?? què? a si, k axo sorganitza quan a un li surt del collons vale. bwno, a lo millo hi ha data, a vere si vinc a la proxima cony!!
trepatskyline
Cantidad de envíos : 214 Edad : 33 Localización : Bellaterra Fecha de inscripción : 27/04/2008
Tema: Re: Modelisme, ModelCar Lun Abr 28, 2008 6:04 pm
capullo! sta el calendari fet!!!!
va ser el dani k em va dir k es feia kuan es volia, pero nono, s'ha destar alla per inscripcio abans de les 9.
si, mu vaig pasar tope de be jaja, i a sorbe al 8, els premis son en pasta i cotxes!!!!!
a-sama
Cantidad de envíos : 411 Edad : 33 Localización : En un hipercub, on varies realitats paral·leles poden conviure al mateix temps... mola no? Fecha de inscripción : 27/04/2008
Tema: Re: Modelisme, ModelCar Lun Abr 28, 2008 6:51 pm
trepatskyline escribió:
capullo! sta el calendari fet!!!!
va ser el dani k em va dir k es feia kuan es volia, pero nono, s'ha destar alla per inscripcio abans de les 9.
si, mu vaig pasar tope de be jaja, i a sorbe al 8, els premis son en pasta i cotxes!!!!!
Vas guanyar algun cotxe?? i pasta???
deu meu espero que si xDDDDD
Salut!
trepatskyline
Tema: Re: Modelisme, ModelCar Mar Abr 29, 2008 7:40 pm
al 8 de juny es fa la cursa per guanyar la pasta i els cotxes, la davans era social a sekas