| Consultori d'informàtica Ribera & Arís | |
|
+4Archy Nonell javiribera a-sama 8 participantes |
|
Autor | Mensaje |
---|
a-sama
Cantidad de envíos : 411 Edad : 33 Localización : En un hipercub, on varies realitats paral·leles poden conviure al mateix temps... mola no? Fecha de inscripción : 27/04/2008
| Tema: Consultori d'informàtica Ribera & Arís Lun Abr 28, 2008 11:56 pm | |
| ####Helena o Ferran, quan pogeu xinxeta (post-it) plis graciess
Bé doncs, qualsevol dubte d'informàtica que tingeu, pregunteu-lo aquí sigui quina sgui la naturalesa del dubte, intentarem resoldre'ls tan avait com poguem.
Salut! | |
|
| |
javiribera
Cantidad de envíos : 306 Fecha de inscripción : 27/04/2008
| Tema: Re: Consultori d'informàtica Ribera & Arís Lun Abr 28, 2008 11:59 pm | |
| Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Però qui t'ha donat permís a tu per esmentar-me?? Jo no penso arreglar res aningú a no ser que m'estimuli intelectualment, cosa que no fa explicar com es posa un puto video del youtube o que el messenger no se m'obra. US FOTEU ... jejeje RTFM (això només ho entèn l'Arís que segur que li han dit els del foro de Debian, jaja) READ THE FUCKING MANUAL | |
|
| |
Nonell
Cantidad de envíos : 585 Edad : 33 Fecha de inscripción : 28/04/2008
| Tema: Re: Consultori d'informàtica Ribera & Arís Mar Abr 29, 2008 12:02 am | |
| i io que? en lu que inclou prugramacio, aqui estic per serviros... que estic aprenent c++ a marxes forsades numes per vosaltres xDD en la resta de temes informatics... el vostre millo amic sempre sera el google xDD | |
|
| |
Archy
Cantidad de envíos : 98 Edad : 33 Localización : Fent quelcom sorrenc :P Fecha de inscripción : 28/04/2008
| Tema: Re: Consultori d'informàtica Ribera & Arís Mar Abr 29, 2008 9:14 pm | |
| Em sembla que aqui postejarem tots menys la gent a la que li cal ajuda xDD Pero bueno aris la intencio es el que compta | |
|
| |
Casado
Cantidad de envíos : 67 Edad : 33 Localización : Sant Quirze del Vallés Fecha de inscripción : 27/04/2008
| Tema: Re: Consultori d'informàtica Ribera & Arís Sáb Mayo 03, 2008 2:32 pm | |
| crec k em va tocant netejar (fisicament) l'ordinador, algun consell o tecnica per ser mes cuidados i acurat amb la maquinaria? merci! | |
|
| |
a-sama
Cantidad de envíos : 411 Edad : 33 Localización : En un hipercub, on varies realitats paral·leles poden conviure al mateix temps... mola no? Fecha de inscripción : 27/04/2008
| Tema: Re: Consultori d'informàtica Ribera & Arís Sáb Mayo 03, 2008 2:39 pm | |
| - Casado escribió:
- crec k em va tocant netejar (fisicament) l'ordinador, algun consell o tecnica per ser mes cuidados i acurat amb la maquinaria? merci!
Amb una mica de cotó vas sobrat si el que vols es treure la pols, avui en dia el hardware esta fet a prova de bombes; però vigila si fregues qualsevol placa no ho fagis gaire fort no sigui que et carguis algun chip o algun conector. Salut! | |
|
| |
javiribera
| Tema: Re: Consultori d'informàtica Ribera & Arís Sáb Mayo 03, 2008 2:44 pm | |
| Lo millor és el compressor d'aire a pressió del Dani, però XD si no en tens amb un drap i bufant fort vas sobrat (vigila amb les babes XD)... | |
|
| |
Casado
Cantidad de envíos : 67 Edad : 33 Localización : Sant Quirze del Vallés Fecha de inscripción : 27/04/2008
| Tema: Re: Consultori d'informàtica Ribera & Arís Sáb Mayo 03, 2008 2:55 pm | |
| ok, moltes gracies als dos!! xD | |
|
| |
Nonell
Cantidad de envíos : 585 Edad : 33 Fecha de inscripción : 28/04/2008
| Tema: Re: Consultori d'informàtica Ribera & Arís Dom Mayo 04, 2008 9:58 pm | |
| a veure.. de tota la vida, una bayeta mullada !!!! xDDD no u feu, q no us pensu pagar l'ordinador nou xD Yo el meu el netejo amb pinzell.. | |
|
| |
trepatskyline
Cantidad de envíos : 214 Edad : 33 Localización : Bellaterra Fecha de inscripción : 27/04/2008
| Tema: Re: Consultori d'informàtica Ribera & Arís Dom Mayo 25, 2008 10:44 pm | |
| - javiribera escribió:
- Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Però qui t'ha donat permís a tu per esmentar-me?? Jo no penso arreglar res aningú a no ser que m'estimuli intelectualment, cosa que no fa explicar com es posa un puto video del youtube o que el messenger no se m'obra. US FOTEU ... jejeje RTFM (això només ho entèn l'Arís que segur que li han dit els del foro de Debian, jaja) READ THE FUCKING MANUAL vale, doncs aki veiem k el xavi te un tacte brutal am la gent, i k es molt AMABLE, siiiiii, es tan amable k auriem d'haver fet a la festa de baxillerat el tiu am menus tacte, i no hi hauria ni 2n ni 3er premi perk tutom el vutaria a ell eh!!!!!! | |
|
| |
trepatskyline
Cantidad de envíos : 214 Edad : 33 Localización : Bellaterra Fecha de inscripción : 27/04/2008
| Tema: Re: Consultori d'informàtica Ribera & Arís Dom Mayo 25, 2008 10:45 pm | |
| a per cert, jo la pols la trec amb aire comprimit a sako pako, el mateix k utilisu per netejar el kyosho, o la moto mateixa. | |
|
| |
a-sama
| Tema: Re: Consultori d'informàtica Ribera & Arís Mar Mayo 27, 2008 12:20 am | |
| - trepatskyline escribió:
- a per cert, jo la pols la trec amb aire comprimit a sako pako, el mateix k utilisu per netejar el kyosho, o la moto mateixa.
La gent que no es dedica a destrosar cotxes decents amb pegatines i trossos de chapa i fibra de carboni que costen com varis ordinadors, no en tenim d'això. Salut! | |
|
| |
javiribera
| Tema: Re: Consultori d'informàtica Ribera & Arís Mar Mayo 27, 2008 12:25 am | |
| Però el Dani sí, i jo vaig i li pillo... anda k no va be ni res XD en un momentet tot net sense desmontar res i fins i tot les parts més amagades | |
|
| |
javiribera
| Tema: Re: Consultori d'informàtica Ribera & Arís Mar Mayo 27, 2008 12:26 am | |
| Arís, no cal que posin post-it a aquest tema, per a cada dubte que obrin un nou post, perquè poden ser molt diferents els temes. | |
|
| |
a-sama
| Tema: Re: Consultori d'informàtica Ribera & Arís Mar Mayo 27, 2008 12:32 am | |
| Bah si total... XD
el dubte més interessant ha sigut:
"Com netejar la pols?"
xDDDDD
Ah per cert, aprofito per di; a tots els users de windows, us recomanu fer servir el CCleaner, un programa que et borra tots els arxius temporals, coses inutils i d'altres; ademes que arregla elr egistre i et repara les dll de windows.
Pensareu que es bastant inútil, però al Nonell li va alliberar 6 GB d'espai al Disc Dur xD
I no us preocupeu que no us esborra res util
Per descarregarlo segui aquest enllaç: http://www.filehippo.com/download/9941459c6fd73a7d3c01d0b50534b6af/download/
Salut!
PD: si teniu algun dubte de com utilitzar-lo, pregunteu. | |
|
| |
javiribera
| Tema: Re: Consultori d'informàtica Ribera & Arís Miér Mayo 28, 2008 10:20 pm | |
| Yo ting un dupte arí, el messenyé nom vaaa arreglamuuuuuu XD | |
|
| |
trepatskyline
| Tema: Re: Consultori d'informàtica Ribera & Arís Miér Mayo 28, 2008 10:55 pm | |
| ei neng.... si feu un post per arreglar koses de info, feu un post am el meu nom per dubtes de mecanica aplikada als vehicles, no la de fisika eh. mersi dw | |
|
| |
Hess Admin
Cantidad de envíos : 304 Edad : 32 Localización : Sabadell Fecha de inscripción : 24/04/2008
| Tema: Re: Consultori d'informàtica Ribera & Arís Miér Mayo 28, 2008 11:12 pm | |
| | |
|
| |
Razlo
Cantidad de envíos : 590 Edad : 33 Localización : a la glandula pineal jeje Fecha de inscripción : 27/04/2008
| Tema: Re: Consultori d'informàtica Ribera & Arís Miér Mayo 28, 2008 11:47 pm | |
| a vere trepat, l'helena te raó, lunic k tbe es massa tajante... tiu, no pensis en tu ara, pensa en la resta de nosaltres, quantes hores en passem davant de l'ordinador i qtes davant d'una moto/buggy/cotxe nostre i dubtes que se'ns puguin ocorre | |
|
| |
Hess Admin
Cantidad de envíos : 304 Edad : 32 Localización : Sabadell Fecha de inscripción : 24/04/2008
| Tema: Re: Consultori d'informàtica Ribera & Arís Miér Mayo 28, 2008 11:54 pm | |
| q vols dir am "massa tajante"?¿ | |
|
| |
Razlo
Cantidad de envíos : 590 Edad : 33 Localización : a la glandula pineal jeje Fecha de inscripción : 27/04/2008
| Tema: Re: Consultori d'informàtica Ribera & Arís Jue Mayo 29, 2008 12:10 am | |
| k tpok no li as dit re, vui di k si ell no veu k l tuning no ens mola "tant" com a ell, se li pot splica... si no lunic k veu sk a la k ell parla dalgo k li agrada li diem k no saps? | |
|
| |
a-sama
| Tema: Re: Consultori d'informàtica Ribera & Arís Jue Mayo 29, 2008 12:15 am | |
| - javiribera escribió:
- Yo ting un dupte arí, el messenyé nom vaaa arreglamuuuuuu XD
*Encen la cinta grabada* - Ha provado de apagar y encender el ordenador?xD poques persones ho entendran xD | |
|
| |
trepatskyline
| Tema: Re: Consultori d'informàtica Ribera & Arís Jue Mayo 29, 2008 2:20 pm | |
| e tius neu a cagar, sudeu de mi en serio, em piru daket foro, sempre sok jo ki la liu i tal, pos res, k em piru, perk no vui problemes, ja men fare un per mi sol de tuning, on les preguntes i les respostes siguin meves,, i numes meves. apa dw. | |
|
| |
Razlo
| Tema: Re: Consultori d'informàtica Ribera & Arís Jue Mayo 29, 2008 4:21 pm | |
| - Citación :
*Encen la cinta grabada*
- Ha provado de apagar y encender el ordenador?
the it crowd?? | |
|
| |
a-sama
| Tema: Re: Consultori d'informàtica Ribera & Arís Jue Mayo 29, 2008 4:54 pm | |
| - Razlo escribió:
-
- Citación :
*Encen la cinta grabada*
- Ha provado de apagar y encender el ordenador?
the it crowd?? Seee xD | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Tema: Re: Consultori d'informàtica Ribera & Arís | |
| |
|
| |
| Consultori d'informàtica Ribera & Arís | |
|