The Sharon's Army
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


El ejército de Sharon
 
ÍndiceÍndice  Últimas imágenesÚltimas imágenes  BuscarBuscar  RegistrarseRegistrarse  ConectarseConectarse  

 

 PROPOSTA: pillow fight

Ir abajo 
+6
javiribera
Glo
a-sama
Irvinne
Nonell
Eros
10 participantes
Ir a la página : 1, 2  Siguiente
AutorMensaje
Eros

Eros


Cantidad de envíos : 110
Localización : Perdut... buscant el karma...
Fecha de inscripción : 27/04/2008

PROPOSTA: pillow fight Empty
MensajeTema: PROPOSTA: pillow fight   PROPOSTA: pillow fight EmptyDom Abr 19, 2009 6:50 pm

Salut a tots! Be aquest misatge no es nomes per presentar un video, sino una escusa per organitzar un FLASH MOB. Be alguns ja ho sabeu que es, pels altres, definit breumen es un moviment social que tracta de fer una accio absurda multitudinaria durant un cert periode de temps en alguna zona publica per a pasar la estona i riurens. El tema es organitzar un, que ja ho us explicare en que consisteix, i si aquest resulta, organitzar un segon ja per mes endevant.

El que vull organitzar es una batalla campal de coixins (sense cremallera obviament) al mig de pl Catalunya (bcn). El tema seria quedar, discretament(sense se que es vegi una multitut), a una ora en concret en un dia festiu si pot ser, i protagonitzar una batalla de coixins espontanea de uns 5 minuts.

De moment ho començo a organitzar amb el meu germa mes gran que s'ofereix a ocupar-se de la gravació del espectacle.

Aquest projecte seria bo que es tractes de una gran multitut de gent, mes de 50 persones a poder ser, perque causes un impacte que fes que la gent s'atures a veure que es lo que pasa. si aquest primer surits be pudriem convertiro ja amb una tradició tal com es a San Francisco, on aquest any a la pillow fight han a cudit unes 5000 persones. I tot això ve per preguntar si hi ha algu mes que s'anima per ajudar a propagar el flash mob. Espero que us animeu!

Aqui teniu un exemple:
Volver arriba Ir abajo
Nonell

Nonell


Cantidad de envíos : 585
Edad : 32
Fecha de inscripción : 28/04/2008

PROPOSTA: pillow fight Empty
MensajeTema: Re: PROPOSTA: pillow fight   PROPOSTA: pillow fight EmptyDom Abr 19, 2009 10:51 pm

pero enlloc de fer un de coixins, podriem fer una versio de Barcelona, que aquest de Sant Francisco ja no el superarem (5000 persones, xDD)


Jo m'apunto
Volver arriba Ir abajo
Irvinne
Admin
Irvinne


Cantidad de envíos : 92
Edad : 33
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 27/04/2008

PROPOSTA: pillow fight Empty
MensajeTema: Re: PROPOSTA: pillow fight   PROPOSTA: pillow fight EmptyDom Abr 19, 2009 11:10 pm

Jo m'apunto fijo!
Volver arriba Ir abajo
a-sama

a-sama


Cantidad de envíos : 411
Edad : 32
Localización : En un hipercub, on varies realitats paral·leles poden conviure al mateix temps... mola no?
Fecha de inscripción : 27/04/2008

PROPOSTA: pillow fight Empty
MensajeTema: Re: PROPOSTA: pillow fight   PROPOSTA: pillow fight EmptyLun Abr 20, 2009 1:46 am

M'apunto!

El puig i jo voliem fer una mímica d'un partit de tennis xD
Volver arriba Ir abajo
Glo

Glo


Cantidad de envíos : 143
Edad : 32
Localización : Davant de la pantalla...jeje
Fecha de inscripción : 27/04/2008

PROPOSTA: pillow fight Empty
MensajeTema: Re: PROPOSTA: pillow fight   PROPOSTA: pillow fight EmptyMar Abr 21, 2009 12:56 am

jo també m'apunto, ja ho saps!
Volver arriba Ir abajo
Eros

Eros


Cantidad de envíos : 110
Localización : Perdut... buscant el karma...
Fecha de inscripción : 27/04/2008

PROPOSTA: pillow fight Empty
MensajeTema: Re: PROPOSTA: pillow fight   PROPOSTA: pillow fight EmptyMar Abr 21, 2009 4:43 pm

Oooohh! ook perfecte putser passo aixo a un nou foro o un blog per facilitar a tota la gent a qui informem de que els sigui mes facil de entendre i que la informacio de lloc ora i de mes arribi a tothom ja anire dient ! salut!
Volver arriba Ir abajo
javiribera

javiribera


Cantidad de envíos : 306
Fecha de inscripción : 27/04/2008

PROPOSTA: pillow fight Empty
MensajeTema: Re: PROPOSTA: pillow fight   PROPOSTA: pillow fight EmptyMar Abr 21, 2009 7:17 pm

Juasjuas pot ser brutal.

Lluisot, jo et proposo
1. Que fagis un blog, indispensable http://www.blogger.com
2. Fer cartells i penjarlos a tots llocs (l'Helena en sap molt d'això XD), podria quedar molt guapo. Discretament? Nooo, si és molta gent seria impossible i ho saps. I 50 persones em semblen molt pocs XD
3. Que escullis la data i l'hora quan abans millor perquè així acudiria més gent. El 5 de juliol (diumenge) és un bon dia perquè abans la gent està de viatge de fi de curs i després ja se'n solen anar de viatge.

Salut! Dj
Volver arriba Ir abajo
Hess
Admin
Hess


Cantidad de envíos : 304
Edad : 32
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 24/04/2008

PROPOSTA: pillow fight Empty
MensajeTema: Re: PROPOSTA: pillow fight   PROPOSTA: pillow fight EmptyMar Abr 21, 2009 9:20 pm

jo se molt de penjar cartells?? XD
bueno lluis jo mhi apunto!!

i si shan de fer cartells, se'n fan! XD

je he dit el mateix
indispensable un blog, però voto per:
http://wordpress.com/


i q mas preguntat q com vaig fer aquest foro pos aixi:
https://www.foroactivo.com/
(de p.m. mai he tingut cap mena de problema (Smile
Volver arriba Ir abajo
https://thesharonsarmy.superforo.net
javiribera

javiribera


Cantidad de envíos : 306
Fecha de inscripción : 27/04/2008

PROPOSTA: pillow fight Empty
MensajeTema: Re: PROPOSTA: pillow fight   PROPOSTA: pillow fight EmptyMar Abr 21, 2009 9:32 pm

blogger vs wordpress. la guerra de titanes ha comenzado. flame, flame! Un altre manera de dividir el món... juasjuasjuas
Volver arriba Ir abajo
javiribera

javiribera


Cantidad de envíos : 306
Fecha de inscripción : 27/04/2008

PROPOSTA: pillow fight Empty
MensajeTema: Re: PROPOSTA: pillow fight   PROPOSTA: pillow fight EmptyMar Abr 21, 2009 10:21 pm

4. I si fas un evento del facebook ja seria...
Volver arriba Ir abajo
Eros

Eros


Cantidad de envíos : 110
Localización : Perdut... buscant el karma...
Fecha de inscripción : 27/04/2008

PROPOSTA: pillow fight Empty
MensajeTema: Re: PROPOSTA: pillow fight   PROPOSTA: pillow fight EmptyMiér Abr 22, 2009 8:19 pm

Creaaando blog, de moment desde blogger, u sento helena, pero desde wordpress anaven molt lents... aber questio, ho fai en catala o castella i aixi tutom sentera fijo??
Volver arriba Ir abajo
javiribera

javiribera


Cantidad de envíos : 306
Fecha de inscripción : 27/04/2008

PROPOSTA: pillow fight Empty
MensajeTema: Re: PROPOSTA: pillow fight   PROPOSTA: pillow fight EmptyMiér Abr 22, 2009 8:35 pm

Fes-ho en els dos. ara hi harua pique per quin ficar primer...? XD
Volver arriba Ir abajo
trepatskyline

trepatskyline


Cantidad de envíos : 214
Edad : 32
Localización : Bellaterra
Fecha de inscripción : 27/04/2008

PROPOSTA: pillow fight Empty
MensajeTema: Re: PROPOSTA: pillow fight   PROPOSTA: pillow fight EmptyMiér Abr 22, 2009 10:33 pm

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEES! ELS DEL WOW MAN DIT K ES VOLEN VENIR!!!!
Volver arriba Ir abajo
trepatskyline

trepatskyline


Cantidad de envíos : 214
Edad : 32
Localización : Bellaterra
Fecha de inscripción : 27/04/2008

PROPOSTA: pillow fight Empty
MensajeTema: Re: PROPOSTA: pillow fight   PROPOSTA: pillow fight EmptyMiér Abr 22, 2009 10:33 pm

yo tinc una cuenta a wordpress XD
Volver arriba Ir abajo
Razlo

Razlo


Cantidad de envíos : 590
Edad : 32
Localización : a la glandula pineal jeje
Fecha de inscripción : 27/04/2008

PROPOSTA: pillow fight Empty
MensajeTema: Re: PROPOSTA: pillow fight   PROPOSTA: pillow fight EmptyJue Abr 23, 2009 12:29 am

LLUIS, E CREAT L'EVENTO EN EL FACEBOOK, crec k tu auria daver proposat abans po ma donat la vena a la tarda i... el cas es k esta creat, si et fas facebook et passo l'administració!!
Volver arriba Ir abajo
javiribera

javiribera


Cantidad de envíos : 306
Fecha de inscripción : 27/04/2008

PROPOSTA: pillow fight Empty
MensajeTema: Re: PROPOSTA: pillow fight   PROPOSTA: pillow fight EmptyJue Abr 23, 2009 7:07 pm

Xuky, perquè el crees ja? Quan tinguem la data segur, no?

"La idea de este evento consiste en quedar en una hora concreta para montar una buena batalla campal de guerra de cojines en medio de Pl. catalunya. Esta es la idea principal, el dia previsto de momento, no es seguro, es el 5 de julio, despues de comer que asi hay mas gente"

perquè això no atraurà molta gent...

Què és FLASH MOB?
Volver arriba Ir abajo
javiribera

javiribera


Cantidad de envíos : 306
Fecha de inscripción : 27/04/2008

PROPOSTA: pillow fight Empty
MensajeTema: Re: PROPOSTA: pillow fight   PROPOSTA: pillow fight EmptyJue Abr 23, 2009 8:17 pm

Una altra cosa. Estic fent el blog. EL que passa és que algun imbècil ja ha registrat la direcció pillowfight@gmail.com amb el seu corresponent blogspot per posar aquesta merda http://pillowfight.blogspot.com/ però al final he agafat http://pillowfightbcn.blogspot.com/.

Crec que la plantilla està prou xula.

helena, pots agafar la imatge i canviar el text "Creative Design Solutions" per Pillow Fight BCN? Esque jo sóc nul amb aquestes coses...

Gracies
Volver arriba Ir abajo
Razlo

Razlo


Cantidad de envíos : 590
Edad : 32
Localización : a la glandula pineal jeje
Fecha de inscripción : 27/04/2008

PROPOSTA: pillow fight Empty
MensajeTema: Re: PROPOSTA: pillow fight   PROPOSTA: pillow fight EmptyJue Abr 23, 2009 9:23 pm

k fem? encara no ia gaire gent, podem esborra i fer-lo mes endavan... per cert, es veu k ia uns k tmé en volen fe una, d'un curs més, parlaré am un dells a vere quan i on la fan... si ens juntem potser millor?
Volver arriba Ir abajo
javiribera

javiribera


Cantidad de envíos : 306
Fecha de inscripción : 27/04/2008

PROPOSTA: pillow fight Empty
MensajeTema: Re: PROPOSTA: pillow fight   PROPOSTA: pillow fight EmptyJue Abr 23, 2009 10:34 pm

Si. Si ens juntem doncs molt millor.

Xuky:
1. Evento Deportivo? XD nooo entreteniment!! jaja
2. Jo vaig proposar el 5 de juliol. El 5 de juny estarà tothom d'examens. Però no és segur eeh
3. Millor que no posis el nom del Lluís.

salut
Volver arriba Ir abajo
Razlo

Razlo


Cantidad de envíos : 590
Edad : 32
Localización : a la glandula pineal jeje
Fecha de inscripción : 27/04/2008

PROPOSTA: pillow fight Empty
MensajeTema: Re: PROPOSTA: pillow fight   PROPOSTA: pillow fight EmptyJue Abr 23, 2009 10:56 pm

juny, juliol... JUNY!! ABANS DE LA SELE HOME!! 5 DE JULIOL la gent no sap en quin dia viu ja xD
Volver arriba Ir abajo
Eros

Eros


Cantidad de envíos : 110
Localización : Perdut... buscant el karma...
Fecha de inscripción : 27/04/2008

PROPOSTA: pillow fight Empty
MensajeTema: Re: PROPOSTA: pillow fight   PROPOSTA: pillow fight EmptyVie Abr 24, 2009 6:14 pm

Ok aber 5 de juliol pot ser que barna estigui ple de guiris i aber adelantaro estaria be en plan el dia que tenim supa de despedida de batx, sino per festes de gracia algun dia entre mig. aber que tal i espavilan que no tenim temps! aber el evento ha de ser mol atractiu i sobretot posar els blogs perque la penya es pugui informar...
el meu: http://flash-mobcn.blogspot.com

salut
PD: el meu blog es triiiistisim pero que li farem sem dona com el cul aixoos
Volver arriba Ir abajo
Razlo

Razlo


Cantidad de envíos : 590
Edad : 32
Localización : a la glandula pineal jeje
Fecha de inscripción : 27/04/2008

PROPOSTA: pillow fight Empty
MensajeTema: Re: PROPOSTA: pillow fight   PROPOSTA: pillow fight EmptyVie Abr 24, 2009 7:22 pm

ei xavi fica un enllaç cap el facebook o algo, i si pots omple'l una mica més Wink
Volver arriba Ir abajo
Eros

Eros


Cantidad de envíos : 110
Localización : Perdut... buscant el karma...
Fecha de inscripción : 27/04/2008

PROPOSTA: pillow fight Empty
MensajeTema: Re: PROPOSTA: pillow fight   PROPOSTA: pillow fight EmptyDom Abr 26, 2009 2:06 am

Aber expliqueume com va lo del facebook que yo no en tinc i no mentero....
Xavi, al blog has de posar mes que es fa i tal... i hem de escriure el mail, si voleu yo diumenge us paso una plantilla i nem fen, pero el teu blog ha de estar llest per fer-ho.

apa salut
Volver arriba Ir abajo
javiribera

javiribera


Cantidad de envíos : 306
Fecha de inscripción : 27/04/2008

PROPOSTA: pillow fight Empty
MensajeTema: Re: PROPOSTA: pillow fight   PROPOSTA: pillow fight EmptyDom Abr 26, 2009 1:13 pm

El blog ja està fet http://pillowfightbcn.blogspot.com/ , però haurem de parlar a classe si confirmem el 5 de juliol i l'hora.

1. Puto Lluís, a veure si millores una mica el teu blog XD
2. Millor no comencem a dir-li a tothom fins que estigui tot preparat.
3. Al Facebook ho he fotut tot en català i castellà, però al blog no ho puc fer, tinc un problema però no em complicaré l'existència i ho deixaré com està
Volver arriba Ir abajo
LOAD

LOAD


Cantidad de envíos : 15
Fecha de inscripción : 29/04/2008

PROPOSTA: pillow fight Empty
MensajeTema: Re: PROPOSTA: pillow fight   PROPOSTA: pillow fight EmptyDom Abr 26, 2009 9:06 pm

haahha. Puto ribera, es nota k ya te practica amb aixo dels blogs.
Wenu i dir k yo tmb mapuntu a la pillow fight.
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





PROPOSTA: pillow fight Empty
MensajeTema: Re: PROPOSTA: pillow fight   PROPOSTA: pillow fight Empty

Volver arriba Ir abajo
 
PROPOSTA: pillow fight
Volver arriba 
Página 1 de 2.Ir a la página : 1, 2  Siguiente
 Temas similares
-
» Pillow Fight

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
The Sharon's Army :: Cultura :: Videos-
Cambiar a: