The Sharon's Army
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


El ejército de Sharon
 
ÍndiceÍndice  Últimas imágenesÚltimas imágenes  BuscarBuscar  RegistrarseRegistrarse  ConectarseConectarse  

 

 Xarxa LAN per internet

Ir abajo 
4 participantes
AutorMensaje
Razlo

Razlo


Cantidad de envíos : 590
Edad : 32
Localización : a la glandula pineal jeje
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Xarxa LAN per internet Empty
MensajeTema: Xarxa LAN per internet   Xarxa LAN per internet EmptyVie Nov 28, 2008 7:04 pm

Hamachi

Amb aqet programa et pots conecta a altres ordinadors x internet fen creure a tot el sistema k hi estas conectat en xarxa local. És molt intuïtiu i la veritat mol ràpid, només t'has de baixar el programa i si tens un joc pirata pots tni problemes (am l'age III per exemple vag have de baxarme un programa x la IP)

al títol hi ha un link x baixarlo i aqí us dexo una imatge de la interficie

Xarxa LAN per internet More_hamachi

És molt senzill d fer servir, només algú ha de crear una xarxa, li poses nom, a dalt de tot et posa la Ip de l'amfitrió, i els atres s'hi conecten. Després a través del joc busques per la mateixa IP i et conectes, així de facil! =D

Ia direu algo!
Volver arriba Ir abajo
Nonell

Nonell


Cantidad de envíos : 585
Edad : 32
Fecha de inscripción : 28/04/2008

Xarxa LAN per internet Empty
MensajeTema: Re: Xarxa LAN per internet   Xarxa LAN per internet EmptyLun Dic 01, 2008 12:55 am

uoooo merci chucky Wink
Volver arriba Ir abajo
Nonell

Nonell


Cantidad de envíos : 585
Edad : 32
Fecha de inscripción : 28/04/2008

Xarxa LAN per internet Empty
MensajeTema: Re: Xarxa LAN per internet   Xarxa LAN per internet EmptyVie Dic 05, 2008 12:32 am

problema a l'ordinador, i diria que segurament fet per aquest programa (encara no entenc com, pero es l'únic que ho pot haver fet).

La veritat... he estat utilitzant la red lan amb el homet aquesta tarda, i despres l'ordinador m'ha començat a fer el tonto.

El so ha desaparegut, pero windows considerava que anava be, i mirant les ayudas he anat obrint tot de finestres del panel de control per comprovar que tot estigues bé. Total, que per error he clicat a "buscar actualizaciones de harware" i a partir d'aquest moment tot ha començat a fallar.

Tot m'ha anat extremadament lent, que clicava i no feia res. finalment, apretant Ctrl + Alt + supr per mirar els procesos, i entre el "proceso inactivo del sistema" (50% CPU) i un altre proces que ara no m'enrecordo com es diu, pero era original de windows (ja he mirat i no podia ser un proces de malware o aixi) que també gastava un 50% de la CPU. Total, que finalitzant algunes de les finestres del panel de control via "finalizar programas" tot ha tornat a anar rapid. Llavors he decidit escanejar l'ordinador (tinc el trend-micro pc-cillin, es l'ordinador familiar) per buscar virus i tal, i a mig escaneig m'he enrecordat que el programa aquest d'aqui a dalt havia instalat un driver per funcionar, i he decidit desinstalarlo des de "agregar y quitar programas". Total, que he clicat a quitar, i s¡ha estat mitja hora pausat dient que l'estava desinstalant, pero sense cap barra de proces ni res. Total, que al final he considerat que estava penjat (windows ho confirmava mitjançant finalizar programas) i l'he finalitzat. Algo d'aixo a provocat que el antivirus també es penjes. L'he hagut de finalitzar també i m'ha sortit que havia de reinniciar l'ordinador i despres l'antivirus perque tornes a anar normal. He anat al boto vermell de sempre per reiniciar l'ordinador, però no carregava les 3 opcions tipiques (suspende, apagar i reiniciar). M'he quedat flipant i anant a "finalizar programas" he vist que ficava que aquest programa no responia. Aqui si que he flipat, i al finalitzarlo (crec que això ha estat un error, pero que podia fer?) pues l'ordinador s'ha penjat del tot. Fes el que fes no es movia. He acabat apretant el boto de radera. Al reencendrel, dura alguns minuts i finalment acaba igual de penjat, sense poder fer res ni amb el ratoli ni amb el teclat.


Postejo aixo peruq porto un ratet mirant al google i no trobo absolutament res que m'ajudi. Si algu li ha passat algo semblant o aixi que m'ho digui, o si algu sap solucionar-ho...


Merci (i no es un post HOYGAN xDD)
Volver arriba Ir abajo
Razlo

Razlo


Cantidad de envíos : 590
Edad : 32
Localización : a la glandula pineal jeje
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Xarxa LAN per internet Empty
MensajeTema: Re: Xarxa LAN per internet   Xarxa LAN per internet EmptyVie Dic 05, 2008 12:56 am

xungazo. i jo tinc la culpa Sad
no ho sé, dubto que sigui per aquest programa, pk és tot al contrari, seguretat, ara que vés a saber...

Així k no et funciona ni teclat ni ratolí? Exactament kè no et xuta? realment flipo, imagino k si a mi ia ma posat nervios, tu deus have tingut la tarda... pk no investigues els processos k carreguen més? vui di buscant als forums akells d'argentins i compadres...

Bueno, t'acompanyo en el sentiment, encara sort k tens linux per lla no?Wink
Volver arriba Ir abajo
a-sama

a-sama


Cantidad de envíos : 411
Edad : 32
Localización : En un hipercub, on varies realitats paral·leles poden conviure al mateix temps... mola no?
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Xarxa LAN per internet Empty
MensajeTema: Re: Xarxa LAN per internet   Xarxa LAN per internet EmptyVie Dic 05, 2008 1:00 am

Reinicia a modo seguro, escaneja en busca de virus o malware o algu aixi, si el problema persisteix, backup i si aixi tampoc s'arregla, formateja. (si aixi el problema persisteix es que es un problema de hardware)

A saber que has tocat amb aquest "m'he enrecordat que el programa aquest d'aqui a dalt havia instalat un driver per funcionar i he decidit desinstalar-lo des de "agregar y quitar programas"". Nonell, si no tens NI PUTA IDEA del que passa el pitjor que pots fer es començar a tocar coses que tu creus que poden anar be però que en realitat només l'estàs cagant més. La majoria de problemes informàtics són per culpa de l'usuari, casi mai per malfuncionament del sistema.

"pero es l'únic que ho pot haver fet." (el programa)

ERROR, TU i nomes tu ets el causant del problema.

El Hamachi es un programa que gaudeix d'una gran popularitat i té molta reputació, no crec que tingui cap falla greu, i a més is es tractes d'un problema amb el software, es casi imposible que sigui no ho trobis per internet, quantes probabilitats tens de ser el primer en sofrir l'error d'un programa tan utilitzat?

I per altra banda, la descarrega era de la pagina oficial? li vas donar "siguiente", "siguiente" a tot sense llegir-te res?
Volver arriba Ir abajo
Razlo

Razlo


Cantidad de envíos : 590
Edad : 32
Localización : a la glandula pineal jeje
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Xarxa LAN per internet Empty
MensajeTema: Re: Xarxa LAN per internet   Xarxa LAN per internet EmptyVie Dic 05, 2008 1:22 am

pobre nonell, ara k avia trobat algo a k donarli la culpa... ¨,
Volver arriba Ir abajo
Punt

Punt


Cantidad de envíos : 205
Edad : 32
Localización : Trántor
Fecha de inscripción : 28/04/2008

Xarxa LAN per internet Empty
MensajeTema: Re: Xarxa LAN per internet   Xarxa LAN per internet EmptySáb Dic 06, 2008 7:51 pm

Aket prugrama es mo0o0o0o0olt antic( encara qe va b)


si vulia fer una aportacio cutre, jasta
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Xarxa LAN per internet Empty
MensajeTema: Re: Xarxa LAN per internet   Xarxa LAN per internet Empty

Volver arriba Ir abajo
 
Xarxa LAN per internet
Volver arriba 
Página 1 de 1.
 Temas similares
-

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
The Sharon's Army :: Cultura :: Jocs / Informàtica-
Cambiar a: