The Sharon's Army
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


El ejército de Sharon
 
ÍndiceÍndice  Últimas imágenesÚltimas imágenes  BuscarBuscar  RegistrarseRegistrarse  ConectarseConectarse  

 

 Neteja del fòrum

Ir abajo 
+3
Hess
javiribera
Razlo
7 participantes
AutorMensaje
Razlo

Razlo


Cantidad de envíos : 590
Edad : 32
Localización : a la glandula pineal jeje
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Neteja del fòrum Empty
MensajeTema: Neteja del fòrum   Neteja del fòrum EmptyJue Jun 12, 2008 12:16 am

Proposta de l'Helena

(proposa de fer neteja general i li diuen que potser no cal, resumint)

ome lu de respectar els temes es relatiu...
i per algu k es kunekti forsa habitualment (sempre els mateixos) com xuki, asirs, nonell, trepat, xavi i para de kuntar...
la resta rares vegades es kunekta i kuan jo entru a revisar sem fa impusible, dons imaginat a kualsevol q entengui pok kom va aixo, es nurmal k a la gen li fagi kosa di res...
a mes si mires els posts "populares" veuras com del tema inicial (si mes no el k diu el titol) ja no sesta parlan....
jo no es k vulgui burrar koses k skiviu perk no magradin, sino perk stigui mes urdenat i net, perq es mol xungu. I crec que no només per a mi, aixi k suposo k fare un xatbox per les discussions i puder evitar posts aixi kom mes inutils, i postejar per les koses mes importants,,,
k us sembla?¿

benu aris, no u faig per fotre, simplemen perk akets k e dit k deveu ser el 10% de missatges per kap del forum, dons sgurament si k us i enteneu, perk eu pustejat a mols temes dakets, pero algu k no si kunekti tant, o k no segueixi certs temes es veu perdut, i tu dik jo k em kunektu kada dos per tres, i em poso malalta al veure k a kualsevol post minimamen nurmal algu i a afegit algu de tipus filosofik i es kumensen a variar el tema inicial, i perdret totalment...


Resposta de l'Arís
Nono, si a mi em sembla be que borris els "SPAMS", el que et dic nomes es que normalment sempre seguim el tema del que estem parlant (apart de la secció d'spam clar); si començessis a borrar tots els psts que es desvien fora de la secció "spam" veuras com n'hi ha ben pocs, si vols comprovau per tu mateixa.

A més a més, crec que amb els unics apartats que haurieu de ser 100% estrictes, és amb els del cole, al altres per (com molt be has dit) 8 persones, no cal revisar post per post, però tu mateixa.

I sobre la gent registrada que no es conecta... Helena, no t'enganyis; molts estan registrats per poder pillar apunts i per preguntar "que entra a l'examen de física" i els que no, s'han registrat per compromís; recorda que els foros no es un medi de comunicació molt estès entre al gent poc "iniciada" al mon internauta...

Aquests tipus de ususaris no seran més participatius només perque el fòrum estigui més ben organitzat.

I t'ho dic perque se de que parlo, pasat un dia per qualsevol foro de manga/anime (per exemple) i mira la quantitat d'usuaris que tenen una conta registrada però sense CAP post... veuras que en molts casos són la meitat o més... ho fan per poder descarregar a gust, s'en diuen paràsits d'internet i sempre existiràn; persones que no fan res per millorar la comunitat internauta, i això és i sempre serà així.

En conclusió, jo opino que no cal que et "matis" a revisar el fòrum; ja que tampoc podem aspirar a giare més participació amb un límit de 30 usuaris, hauriem d'estar contents si set o vuit es conecten habitualment.

Salut!

nose, jo ho deia perq fos una kosa bona...
mira i si no u sentu tu, q prouta feina tindre jo a reorganitzaru tot...
apa gracies i deu
Volver arriba Ir abajo
javiribera

javiribera


Cantidad de envíos : 306
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Neteja del fòrum Empty
MensajeTema: Re: Neteja del fòrum   Neteja del fòrum EmptyJue Jun 12, 2008 12:29 am

Comencem per algo bàsic...
Neteja del fòrum Estonoesunmovilqx8
Volver arriba Ir abajo
Hess
Admin
Hess


Cantidad de envíos : 304
Edad : 32
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 24/04/2008

Neteja del fòrum Empty
MensajeTema: Re: Neteja del fòrum   Neteja del fòrum EmptyJue Jun 12, 2008 12:37 am

XAVI:
Bé, Helena, creant un chatbox ja has previst molta merda que no es crearà. ¡En un punt hem d'estar d'acord!
Per mí sí que has de començar a fer neteja, començant per aquest post, que no te res a veure, com tants d'altres, i seguir la conversació en el tema que ha creat el xuky en "suggerències".
Simplement, els offtopics com a posts, com el "suggereixo que treieu tot lo meu" i tants d'altres, puto troll del trepat XD, mou-los al subforo d'spam (sinònim de paperera) i els missatges que es desviin del tema del post borra'ls (començant per mig post d'aquest XD).

Per cert, un foro sembla més net i ordenat i és més fàcil de llegir si s'escriu mínimament bé, sobretot donant exemple en ser admin...

Byebye, uns petits consells



HELENA:

si si en teoria jo sóc la primera en parlar bé el català...
però no se si veient algunes coses que hi han per aquí de debò val la pena, però jo hi poso remei ràpid.
Me n'alegro que pensis així ja que no tothom ho veu així, jo trobo que és minimament llògic que si en un post sacaba parlant dalguna cosa que no te res a veure amb el tema inicial sigui borrat, o alguna cosa semblant, i obviament començant per aquest...
Però no sabeu com n'és d'estressant quan vas a un post que veus que el títol t'interessa i només hi han dos posts sobre el tema del títol i la resta ja no té res a veure...
Així que quan comencin les vacances, ja hi farem alguna cosa...
de moment tenim el chatbox per estalviar fe més caca... jaja
Apa moltes gràcies xavi, aqui hi ha una mostra d'un usuari com cal....
Que de tant en tant, s'agraeix que hi hagi algun comentari de recolzament i que no tot siguin queixes o coses del mateix estil, si mes no la feina que porta ser admin, i més en un fòrum com aquest que es crea un munt de caca.,...
Apa ara si, adiós muy buenas.
Volver arriba Ir abajo
https://thesharonsarmy.superforo.net
Hess
Admin
Hess


Cantidad de envíos : 304
Edad : 32
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 24/04/2008

Neteja del fòrum Empty
MensajeTema: Re: Neteja del fòrum   Neteja del fòrum EmptyJue Jun 12, 2008 12:39 am

Avera, no és tant difícil d'entedre que vulgui un fòrum minimament ordenat, i que vulgui treure alguns posts...
així que com un altre admin ho hauria fet... ho faré, i ja està.
És que crec que és un tema massa obvi.

A i el pròxim cop no diré res com ja he dit, que haruia fet qualsevol altre persona, perquè que uns diguin que si i els altres que no mig acusant-me a mi no em senta gaire bé, jo ho faig perquè ens puguem entendre millor...
Jo no em refereixo a borrar i començar de nou casi tot el fòrum, i si hi han posts q s'han desviat a altres temes tampoc els borraré, però crec que tots hem de procurar no desviar-nos de tema quan postejem. Començant per segons algunes reflexions filosòfiques com per exemple (millet cowboy).... més que res trobo que és més bon exemple que el que has posat tu xuky.

Apa i tranquils que no borraré ni ho tocaré molt... El que vull que entengueu és que ho faig per ajudar i no per putejar, per tant hauríeu d'estar minimament d'acord.

Apa espero no rebre cap critica o queixa pel que acabo d'escriure.
Apa adeu siau, que mestic adormint
Volver arriba Ir abajo
https://thesharonsarmy.superforo.net
a-sama

a-sama


Cantidad de envíos : 411
Edad : 32
Localización : En un hipercub, on varies realitats paral·leles poden conviure al mateix temps... mola no?
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Neteja del fòrum Empty
MensajeTema: Re: Neteja del fòrum   Neteja del fòrum EmptyJue Jun 12, 2008 4:50 pm

No es critica, en cap moment he volgut criticar com portes el fòrum, sinó que el que he volgut dir es que si esperes que la gent es conecti només perque estigui més organitzat, segons la meva opinió és totalmetn inútil.

Evidentment que seria molt més agradable per a tots que el fòrum estigui ben organitzat i més "agradable", si ho fessis, seria un "puntazo" i jo seria le primer en agrair-t'ho, però jo crec que no cal, simplement això.

Ah, i aprofito per proposar que posis una secció que es digui "off-topic" o algu així per postejar tot el que no tingui a veure amb la resta d'apartats; ja m'entens un mail gracios, un notícia a comentar i coses per l'estil.

Salut!
Volver arriba Ir abajo
Nonell

Nonell


Cantidad de envíos : 585
Edad : 32
Fecha de inscripción : 28/04/2008

Neteja del fòrum Empty
MensajeTema: Re: Neteja del fòrum   Neteja del fòrum EmptyJue Jun 12, 2008 10:59 pm

pro aixo d'offtopic ja ho fotem a spam.. q sino...


i helena, tots apreciem sumament el treball que has fet, jo el primer, ja que no soc capaç de fer tot aixo que fas, pero crec (potser m'equivoco, els deus tambe ho fan, vaig crear el humans... i gran error.. xDDD) que per molta netega una minima part de desviament es indispensable, perque principalment aixo es el que fa que un foro estigui realment viu, el petit desvirtuament que (amb 10 usuaris regulars) impedeix que el foro no mori. no se, es la meva opinio, i la pots escoltar o no, i pots utilitzarla o no, ja es cosa teva, i jo principalment t'apoyare (ai no, que no es pot dir...) pues et recolzare xDD
Volver arriba Ir abajo
a-sama

a-sama


Cantidad de envíos : 411
Edad : 32
Localización : En un hipercub, on varies realitats paral·leles poden conviure al mateix temps... mola no?
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Neteja del fòrum Empty
MensajeTema: Re: Neteja del fòrum   Neteja del fòrum EmptySáb Jun 14, 2008 12:10 am

Nonell escribió:
pro aixo d'offtopic ja ho fotem a spam.. q sino...

Em sembla que not ens clar la diferència entre off-topic i spam.

El off-topic no vol dir que siguin coses tontes, sino que la secció off-topic engloba TOT el que les demes seccions no; poden ser temes importants per a tots però que al no haver-hi cap secció per a ells han d'anar a off-topic, simplement es per no posar un sub-fòrum per a cada tema nou que s'ens acudeixi.

Per latra banda, l'SPAM (aplicat als fòrums) son missatges basura, sense cap tipus de relació amb el tema, i el que realment és la secció SPAM, és una secció lliure en ñe que pots postejar el que et surti dels winflys (respectant unes normes de conducta).

La principal diferència vindria a ser que la secció SPAM és un foro-chat on pots posar TOT el que vulguis sense rescpectar les normes del fòrum, mentre que la secció off-topic és una secció en la que s'escriu respectant les normes.

Salut!
Volver arriba Ir abajo
javiribera

javiribera


Cantidad de envíos : 306
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Neteja del fòrum Empty
MensajeTema: Re: Neteja del fòrum   Neteja del fòrum EmptySáb Jun 14, 2008 12:38 am

Exacte. Aniria be un foro off-topic, pero es que nhi han massa ja...
Exemple de foro off-topic
Citación :
Avui mhe arribat a llepar la polla i us ho vaig a explicar detalladament...

Exemple de spam
https://thesharonsarmy.superforo.net/raco-ranci-de-l-spammer-f12/l-ultim-que-posteji-guanya-t38-195.htm

PD- Tinc el teclat desconfigurat i no puc escriure be XD
Volver arriba Ir abajo
Razlo

Razlo


Cantidad de envíos : 590
Edad : 32
Localización : a la glandula pineal jeje
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Neteja del fòrum Empty
MensajeTema: Re: Neteja del fòrum   Neteja del fòrum EmptySáb Jun 14, 2008 6:41 pm

La meva opinió és que tant és que sigui flood spam o off-topic, simplement és un lloc més cutre per dir el k vulguis amb normes o "amb sense'n"

[off]
Citación :
principalment t'apoyare (ai no, que no es pot dir...) pues et recolzare xDD
recolzar = arrepenjar
donar suport = fer costat Wink

[/off]
Volver arriba Ir abajo
a-sama

a-sama


Cantidad de envíos : 411
Edad : 32
Localización : En un hipercub, on varies realitats paral·leles poden conviure al mateix temps... mola no?
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Neteja del fòrum Empty
MensajeTema: Re: Neteja del fòrum   Neteja del fòrum EmptySáb Jun 14, 2008 7:09 pm

Razlo escribió:
La meva opinió és que tant és que sigui flood spam o off-topic, simplement és un lloc més cutre per dir el k vulguis amb normes o "amb sense'n"

Llavors segons tu, si, per exemple, ens ve de gust parlar sobre les properes eleccions o be volem comentar alguna cos aimportant i seriosa... on ho posaries tu a SPAM?

Off-topic vold dir fora de tema, SPAM a part de ser fora de tema, no es serios i no rspecta les normes.

Salut!
Volver arriba Ir abajo
Casado

Casado


Cantidad de envíos : 67
Edad : 32
Localización : Sant Quirze del Vallés
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Neteja del fòrum Empty
MensajeTema: Re: Neteja del fòrum   Neteja del fòrum EmptySáb Jun 14, 2008 7:14 pm

doncs nose perque us compliqueu tant, si e xavi ha donat una definició exacte de cada cosa xD
Volver arriba Ir abajo
trepatskyline

trepatskyline


Cantidad de envíos : 214
Edad : 32
Localización : Bellaterra
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Neteja del fòrum Empty
MensajeTema: Re: Neteja del fòrum   Neteja del fòrum EmptyDom Jun 15, 2008 2:41 pm

dios, kom us kumplikeu la vida... i el xavi k fa am allo de les faltes voluntaires, feu tots molta caca!
Volver arriba Ir abajo
Razlo

Razlo


Cantidad de envíos : 590
Edad : 32
Localización : a la glandula pineal jeje
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Neteja del fòrum Empty
MensajeTema: Re: Neteja del fòrum   Neteja del fòrum EmptyLun Jun 16, 2008 4:07 pm

i qui no fa caca? jo no he conegut ningú que noen faci...
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Neteja del fòrum Empty
MensajeTema: Re: Neteja del fòrum   Neteja del fòrum Empty

Volver arriba Ir abajo
 
Neteja del fòrum
Volver arriba 
Página 1 de 1.

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
The Sharon's Army :: Off Topic :: SuGGeriments-
Cambiar a: