The Sharon's Army
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


El ejército de Sharon
 
ÍndiceÍndice  Últimas imágenesÚltimas imágenes  BuscarBuscar  RegistrarseRegistrarse  ConectarseConectarse  

 

 La saga de ender

Ir abajo 
4 participantes
AutorMensaje
a-sama

a-sama


Cantidad de envíos : 411
Edad : 32
Localización : En un hipercub, on varies realitats paral·leles poden conviure al mateix temps... mola no?
Fecha de inscripción : 27/04/2008

La saga de ender Empty
MensajeTema: La saga de ender   La saga de ender EmptyJue Mayo 01, 2008 2:06 pm

Bé, us recomano un llibre que marcarà a tots els amants de la ciencia ficció.

El juego de Ender

El llibre es situa un quants anys en el futur, on s'ha desenvolupat el vol interestelar i es pot viatjar a velocitat relativistes (molt grans); els humans estan en guerra contra uns esxtraterrestres que es diuen "Insectors".

La humanitat està buscant un capità, i després d'estudiar-se molt a un noi terricola (l'Ender), decideixen que ell te els dots de comandament necesaries i el porten a una "escola de batalla" que ve a ser un centre militar per a nens superdotats; el centre controla la vida dels xavals perque evolucionin de la manera que ells vulguin, estan formant futurs genis militars, i amb l'Ender no es cap exepció, volen que ell sigui el futur comandant i per això li posen tot molt més difícil, el manipulen de manera que pugui arribar a ser la salvació de la humaitat; el volen convertir en una màquina de matar.


Aquest es el primer llibre de la saga i personalment el millor, (tot i que només me n'he llegit tres)

Hi ha dos sagues, una que vindria a ser la principal, formada pels llibres:

1. El juego de Ender
2. La voz de los muertos
3. Ender el Xenocida
4. Hijos de la Mente
5. A War of Gifts: An Ender Story
6. Ender in Exile: Ganges (en preparación)

I una altra que es centra en la historia dels personatges secundaris: (d'aquesta no n'he llegit cap)

1. La sombra de Ender
2. La sombra del Hegemón
3. Marionetas de la Sombra
4. La sombra del Gigante
5. Shadows in Flight (en preparación)

Us faria una sinposis de els altres llibres, però seria estupida ja que primer us haurieu de llegir el "Juego de Ender" i depres d'això estareu tan enganxats que no podreu simplement "no llegir la resta".

Salut!
Volver arriba Ir abajo
Razlo

Razlo


Cantidad de envíos : 590
Edad : 32
Localización : a la glandula pineal jeje
Fecha de inscripción : 27/04/2008

La saga de ender Empty
MensajeTema: Re: La saga de ender   La saga de ender EmptyVie Mayo 02, 2008 2:51 pm

si... ja me'l van recomanar aquest ender... fa molt bona pinta, po jo per ara estic amb d'altres... quantes pagines te el primer?¿
Volver arriba Ir abajo
a-sama

a-sama


Cantidad de envíos : 411
Edad : 32
Localización : En un hipercub, on varies realitats paral·leles poden conviure al mateix temps... mola no?
Fecha de inscripción : 27/04/2008

La saga de ender Empty
MensajeTema: Re: La saga de ender   La saga de ender EmptyVie Mayo 02, 2008 11:53 pm

Buf no, no em fagis baixar fins al quarto xD

buenu, crec que son 400 o aixi, noe s gaire llarg.

Salut!
Volver arriba Ir abajo
Razlo

Razlo


Cantidad de envíos : 590
Edad : 32
Localización : a la glandula pineal jeje
Fecha de inscripción : 27/04/2008

La saga de ender Empty
MensajeTema: Re: La saga de ender   La saga de ender EmptyDom Mayo 04, 2008 9:24 pm

m'imagino l'escriptor asocial total... 400 pagines x 8 llibres eren? ... a mi em surten moltes hores d'escriure xD

E: per cert, mersi x la info, sk ultimamen no estic gaire x llegir jo... a lu millo si era a lo vaixell de vapor k son 100 pagines (els llargs) i lletra gran m'atreveixo i tot xD
Volver arriba Ir abajo
Nonell

Nonell


Cantidad de envíos : 585
Edad : 32
Fecha de inscripción : 28/04/2008

La saga de ender Empty
MensajeTema: Re: La saga de ender   La saga de ender EmptyDom Mayo 04, 2008 9:45 pm

ome... depen del tamany i el tipus de la lletra, els marges, el tamany de la pagina, si te imatges o no, les definicions (que es treuen dinternet i x axo no cal escriure..) xDDD


vale ia callu ia callu.. Neutral
Volver arriba Ir abajo
Archy

Archy


Cantidad de envíos : 98
Edad : 33
Localización : Fent quelcom sorrenc :P
Fecha de inscripción : 28/04/2008

La saga de ender Empty
MensajeTema: Re: La saga de ender   La saga de ender EmptySáb Nov 22, 2008 11:27 pm

Io m'he llegit el primer, el juego de ender i es la ostia, em va encatar de fet me l'he llegit 2 cops
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





La saga de ender Empty
MensajeTema: Re: La saga de ender   La saga de ender Empty

Volver arriba Ir abajo
 
La saga de ender
Volver arriba 
Página 1 de 1.

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
The Sharon's Army :: Cultura :: Llibres-
Cambiar a: