The Sharon's Army
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


El ejército de Sharon
 
ÍndiceÍndice  Últimas imágenesÚltimas imágenes  BuscarBuscar  RegistrarseRegistrarse  ConectarseConectarse  

 

 RECOMANACIONS

Ir abajo 
+6
Punt
trepatskyline
Razlo
Nonell
a-sama
Eros
10 participantes
AutorMensaje
Eros

Eros


Cantidad de envíos : 110
Localización : Perdut... buscant el karma...
Fecha de inscripción : 27/04/2008

RECOMANACIONS Empty
MensajeTema: RECOMANACIONS   RECOMANACIONS EmptyMiér Abr 30, 2008 1:13 am

Per obrir aquest apartat jo proposo fer recomanacions sobre llibres o autors que ens hagin agradat i que podrien agradar als demes, de forma que aixi tots descobrirem mes mon cultural dintre de la literatura (...no em pegueu despres a clase).

Jo mateix us recomano, sobretot als fans de la gran literatura fantastica, estil Senyor dels Anells; la nova saga de fantasia de George R.R. Martin, titulada Cancion de hielo y fuego ( A Song of Ice and Fire ). Consta ja de 4 volums i te molt bones critiques. La historia pasa en un mon fantastic amb variacions del temps, les descripcions dels espais son realment sensacionals al igual que la dels personatges, els fets son inesperats i sorprenens. Inclou accio, amor, intriga, suspens i una mica de erotisme, i els capitols van dividits per personatges... realment esta causan mol bona sensacio, i s'arriba a dir que pot superar al Senyor dels Anells, jo ho comparteixo.

4 volums:

1. Juego de tronos.
2. Choque de reyes.
3. Tormenta de espadas.
4. Festin de cuervos.

Espero que poseu tambe vosaltres algunes recomanacions.

Salut a tots!
Volver arriba Ir abajo
a-sama

a-sama


Cantidad de envíos : 411
Edad : 32
Localización : En un hipercub, on varies realitats paral·leles poden conviure al mateix temps... mola no?
Fecha de inscripción : 27/04/2008

RECOMANACIONS Empty
MensajeTema: Re: RECOMANACIONS   RECOMANACIONS EmptyMiér Abr 30, 2008 1:32 am

Tinc el primer, el juego de tronos; po no le començat.

El nonell sempre m'esta rallant el cap amb aquest llibre xD
Volver arriba Ir abajo
Nonell

Nonell


Cantidad de envíos : 585
Edad : 32
Fecha de inscripción : 28/04/2008

RECOMANACIONS Empty
MensajeTema: Re: RECOMANACIONS   RECOMANACIONS EmptyJue Mayo 01, 2008 12:29 am

aaaahhhhhh


es LA MILLOR SAGA DE LA HISTORIA (he vist l'apartat llibres, el nava a postejar, i veig que us heu avançat!!!!!! grrrr Mad Mad


pero no es apte per totes les ments.. es un llibre especial... es bastant narratiu, i hi haura molta gent que es rallara...

pero per les ments privilegiades (jajaj es conya), no si us agrada un llibre en que influeix molt la diplomacia, i en que surten un minim de 200 personatges, i que t'has d'anar aprenent els noms.. pro mola mol xDD

buenu, aqui la recumanacio Smile


PD: qui es l'eros?? xDD

vale, ia he vist la reposta del aris..

no sabia que llegisis aixo lluis Shocked

no et veia llegin, principalment xDD auriculars auriculars


Última edición por Nonell el Jue Mayo 01, 2008 12:33 am, editado 1 vez
Volver arriba Ir abajo
a-sama

a-sama


Cantidad de envíos : 411
Edad : 32
Localización : En un hipercub, on varies realitats paral·leles poden conviure al mateix temps... mola no?
Fecha de inscripción : 27/04/2008

RECOMANACIONS Empty
MensajeTema: Re: RECOMANACIONS   RECOMANACIONS EmptyJue Mayo 01, 2008 12:30 am

El lluis inutil...

(inutil el nonell no el lluis eh?)
Volver arriba Ir abajo
Razlo

Razlo


Cantidad de envíos : 590
Edad : 32
Localización : a la glandula pineal jeje
Fecha de inscripción : 27/04/2008

RECOMANACIONS Empty
MensajeTema: Re: RECOMANACIONS   RECOMANACIONS EmptyJue Mayo 01, 2008 1:55 am

ei, k io vaig pel metro am la música i llegint eeh?? a més, es llegeix molt millo, pk si no (almenys jo ) et poses a escoltar les converses del voltant i arribant a la conclusió o bé que són gent normal, o k millor seria k no existissin...

Bwno, per llibres, com k se k alguns us mola això del japó creo un altre tema... nono, s =, a vere:

Matsuoka Takahashi
· Cloud of sparrows (títol traduït: El honor del samurái xDDD)
· Autum Bridge

>>El primer dels dos explica la història de mitjans de segle XIX quan els eeuu van arribar al japó. De fet holandesos, francesos, però abans de tots els portuguesos, ja hi havien arribat.
M'expressaré malament xk ja no vull ordenar més el pensamen, e e d descansar na mica... hi ha un grup de predicadors, o missioners, cristians, amb una tia, un capellà que esà promès amb ella, i un home k es una mena de cowboy d'aqells típic.

Llavors arriben al port on al costat hi ha un castell, dels okumichi, que és la familia en què es centra el llibre. Aquesta familia rebrà aqets guiris i a partir dàquí desenvolupara una historia que intentarà concentrar l'ideal japonès, costums, valors, en aquesta sola familia,, i ho enfrontarà amb aqets nous homes.

L'estructura és lineal bàsicament i és tirant cap a èpica, transmeten por del futur, curiositat, inquietud, passió, pel passat, pel nou, per les dones, per l'espasa... nostàlgia, sensació de trascendentalitat (paraulota) ... no sé, sta molt bé de debò!!


>> el segon es basa en la mateixa història. aquest llibre (com he llegit en un post de per llà, jo no tenia en ment aquestes diferències) és més emocional, i farà flash-backs i flash-davants que costarà una miqueta més de seguir, però que ens donarà molta més informació del s personatges. En aquest també surt més el tema de les premonicions i de la dama Shizuka, que es veu que estava maleida i tal i qual, però que simplement podia parlar cap al futur i cap al passat....

en fi, si a algú li interessen li puc deixar el primer llibre (per tot l'estiu, si cal Wink ) pk és molt bo però també ajuda molt a entendre el segon, ja que surten mols ersonatges k son els mateixos, i ja parteixes de més informació.

Bé, no m'allargo més. Aquí ho deixo.

XAu!!


Última edición por Razlo el Jue Mayo 01, 2008 2:16 am, editado 1 vez
Volver arriba Ir abajo
Nonell

Nonell


Cantidad de envíos : 585
Edad : 32
Fecha de inscripción : 28/04/2008

RECOMANACIONS Empty
MensajeTema: Re: RECOMANACIONS   RECOMANACIONS EmptyJue Mayo 01, 2008 1:57 am

pro obre un post nou i fes-nos-en una breu i concisa explicació, sobre l'argument de la lecturaa!!! lol! lol!
Volver arriba Ir abajo
Razlo

Razlo


Cantidad de envíos : 590
Edad : 32
Localización : a la glandula pineal jeje
Fecha de inscripción : 27/04/2008

RECOMANACIONS Empty
MensajeTema: Re: RECOMANACIONS   RECOMANACIONS EmptyJue Mayo 01, 2008 2:18 am

ho havia deixat perk ho sabessiu abans, i deixarvos am l'intriga.... jajjaa k ba kba, es broma, només k e preferit k si algú ho volia llegir, k així ja ho sabia, i nse, k m'anava millor x seguretat tbé, nse...
Volver arriba Ir abajo
trepatskyline

trepatskyline


Cantidad de envíos : 214
Edad : 32
Localización : Bellaterra
Fecha de inscripción : 27/04/2008

RECOMANACIONS Empty
MensajeTema: Re: RECOMANACIONS   RECOMANACIONS EmptyVie Mayo 02, 2008 1:07 pm

jo recmano:

tuning - ramon a castellà
Volver arriba Ir abajo
Punt

Punt


Cantidad de envíos : 205
Edad : 32
Localización : Trántor
Fecha de inscripción : 28/04/2008

RECOMANACIONS Empty
MensajeTema: Re: RECOMANACIONS   RECOMANACIONS EmptySáb Mayo 17, 2008 3:22 pm

Trepat... aixo es una merda, et donen el cel i tu vols tornar a la terra?(no soc religios, pero magrada aqesta comparacio...) aqi estan exposant titols qe mereixen ser llegits i tu vas i ens poses aqesta fuckin' shit?
Bueno, per pustejar aixo millor ves a un foro d incults i segurament sentretinguin a mirar les fotus, qe suposu qe si l llibre te 4 pag 3,9casi periodic(perqe periodic seri 4) son imatges i i 0,0gairebe infinit1 s l nom del cotxe qe sa destrosat despres d fotreli una merda d tubo descape a un BMW... si es truqen coxes cutres em sembla b, po veure un merce, un BMW,... trucats... aixo s gent basura. Audi la poden trucar qe sukeja mol
Volver arriba Ir abajo
Irvinne
Admin
Irvinne


Cantidad de envíos : 92
Edad : 33
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 27/04/2008

RECOMANACIONS Empty
MensajeTema: Re: RECOMANACIONS   RECOMANACIONS EmptyDom Mayo 25, 2008 11:58 am

Jo proposo els llibres que més m'han agradat de llegir:

- El alquimista (Paulo Coelho)
- El médico (Noah Gordon)
- La historia interminable (Michael Ende) [Aviso, si que s'acaba tot i que no ho sembla! xD ]
- La taronja mecànica (Anthony Burgess)
- I les típiques sagues (El senyor del anells, Llums del nord, Els del flanagan també em van agradar això si a la seva época xD, i...una saga molt rara que era de la M. Curley)

Apa i de llibres xorres el millor de tots és Star Warped!
Volver arriba Ir abajo
javiribera

javiribera


Cantidad de envíos : 306
Fecha de inscripción : 27/04/2008

RECOMANACIONS Empty
MensajeTema: Re: RECOMANACIONS   RECOMANACIONS EmptyDom Mayo 25, 2008 12:06 pm

Els últims que m'he llegit i que recomano:

- "La fortaleza digital" - Dan Brown
- "Ángeles y demonios" - Dan Brown
- "Ni Dios, ni Amo, ni CNT" - Carlos Semprún Maura
- "La Caverna" - José Saramago

..." El alquimista", aquest me l'he de llegir.

EDIT:
Irvinne escribió:
Apa i de llibres xorres el millor de tots és Star Warped!
Homet, de llibres xorres el millor "3 sombreros de copa" Wink XDD
Volver arriba Ir abajo
a-sama

a-sama


Cantidad de envíos : 411
Edad : 32
Localización : En un hipercub, on varies realitats paral·leles poden conviure al mateix temps... mola no?
Fecha de inscripción : 27/04/2008

RECOMANACIONS Empty
MensajeTema: Re: RECOMANACIONS   RECOMANACIONS EmptyMar Mayo 27, 2008 12:15 am

uff el alquimista XD me l'he lelgit quatre o cinc vegades (sense exagerar xD)

Esta be, però l'acabes trobant una mica... sectari és la paraula xD

Us recomano a tothom JPod

i els llibres de Star Wars

Salut!
Volver arriba Ir abajo
Hess
Admin
Hess


Cantidad de envíos : 304
Edad : 32
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 24/04/2008

RECOMANACIONS Empty
MensajeTema: Re: RECOMANACIONS   RECOMANACIONS EmptyMar Mayo 27, 2008 10:28 pm

seeeeeeh ferran

star warped
i sobretot

Barry Trotter!! XD (entre l'hormona, i el Elspuc Dunembun XD)

a kla i de komiks harry potra XD
Volver arriba Ir abajo
https://thesharonsarmy.superforo.net
Glo

Glo


Cantidad de envíos : 143
Edad : 32
Localización : Davant de la pantalla...jeje
Fecha de inscripción : 27/04/2008

RECOMANACIONS Empty
MensajeTema: Re: RECOMANACIONS   RECOMANACIONS EmptySáb Feb 07, 2009 9:33 pm

Doncs jo us recomano la triologia de Stieg Larsson Millennium

"Els homes que no estimaven les dones"
"La noia que somiava un llumí i un bidó de gasolina"

el tercer nose com es diu perquè crec que no ha estat traduit encara

Resum de la primera (copiat literalment de la contraportada, evidentment)

En Mikael Blomkvist, periodista i fundador de la prestigiosa revista econòmica sueca Millennium, és acusat i condemnat per disamació pels tribunals dEstocolm. El seu delicte ha estat fer públiques una sèrie de greus acusacions contra un dels empresaris més importants del país. Abans d'entrar a la presó, però, rep una curiosa trucada: en Henrik Vagner, patriarca d'una altra de les sagues escanvinaves més poderoses, li demana que investigui la desaparició quaranta anys enrere de la seva neboda Harriet. Amb l'inestimable ajut de la Lisbeth Salander, una jove pertorbadora i socialment inadaptada, carregada de tatuatges i pírcings, i amb una nmemòria fotogràfica i unes habilitats com a hacker insuperables, formarà un tàndem perfecte i junt es veuran arrossegats dins una espiral de secrets i mentides que no s'haurien imaginat mai.

Corrupció política, espionatge industrial, intrigues familiars, protagonisytes inquietants, amora al límit... tots aquests sónm només alguns dels ingredients que fan que aquesta apassionant obra hagi estat batejada per mithans de tot el món com la novel·la negra de la dècada i que més de quatre milions de persones ja hagin devorat les seves pàgines.



wenu...a veure si això un anima a llegir-lo, tot i que crec que no és el tipus de llibre que us agrada més, de veritat que és molt bo. Al principi pot semblar una mica lent perpo cada vegada s'accelera més i nose... jo al final no podia parar de llegir. Per dirho d'una manera ... el primer me'l vai acabar abans d0'un examen d 'història a les 2 del mati i el segon abans d'un examen de mates.


=)
Volver arriba Ir abajo
a-sama

a-sama


Cantidad de envíos : 411
Edad : 32
Localización : En un hipercub, on varies realitats paral·leles poden conviure al mateix temps... mola no?
Fecha de inscripción : 27/04/2008

RECOMANACIONS Empty
MensajeTema: Re: RECOMANACIONS   RECOMANACIONS EmptyDom Feb 08, 2009 1:10 pm

Glo escribió:

...el primer me'l vai acabar abans d0'un examen d 'història a les 2 del mati i el segon abans d'un examen de mates...


I el tercer després d'un de filo, és el que toca xD
Volver arriba Ir abajo
Glo

Glo


Cantidad de envíos : 143
Edad : 32
Localización : Davant de la pantalla...jeje
Fecha de inscripción : 27/04/2008

RECOMANACIONS Empty
MensajeTema: Re: RECOMANACIONS   RECOMANACIONS EmptyDom Feb 08, 2009 8:03 pm

pot ser...però no ha sortit encara...així que no puc
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





RECOMANACIONS Empty
MensajeTema: Re: RECOMANACIONS   RECOMANACIONS Empty

Volver arriba Ir abajo
 
RECOMANACIONS
Volver arriba 
Página 1 de 1.

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
The Sharon's Army :: Cultura :: Llibres-
Cambiar a: