The Sharon's Army
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


El ejército de Sharon
 
ÍndiceÍndice  Últimas imágenesÚltimas imágenes  BuscarBuscar  RegistrarseRegistrarse  ConectarseConectarse  

 

 Galeria creacions photoshop

Ir abajo 
+3
a-sama
Eros
Hess
7 participantes
AutorMensaje
Hess
Admin
Hess


Cantidad de envíos : 304
Edad : 32
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 24/04/2008

Galeria creacions photoshop Empty
MensajeTema: Galeria creacions photoshop   Galeria creacions photoshop EmptyLun Abr 28, 2008 10:42 pm

Aquí deixo el post perquè poseu els vostres creacions creacions fetes amb el photoshop o paints o el q tingueu.
Moltes gràcies.
Helena
Volver arriba Ir abajo
https://thesharonsarmy.superforo.net
Eros

Eros


Cantidad de envíos : 110
Localización : Perdut... buscant el karma...
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Galeria creacions photoshop Empty
MensajeTema: Re: Galeria creacions photoshop   Galeria creacions photoshop EmptyMar Abr 29, 2008 9:55 pm

Si, weno aqui us deixo amb la primera sig que em vai fer aveure que us sembla... opineu plis i aixi quan tingui photoshop intentare millorar les meves creacions merci!

Galeria creacions photoshop Erosmr8.th


Última edición por Eros el Mar Abr 29, 2008 10:24 pm, editado 1 vez
Volver arriba Ir abajo
Hess
Admin
Hess


Cantidad de envíos : 304
Edad : 32
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 24/04/2008

Galeria creacions photoshop Empty
MensajeTema: Re: Galeria creacions photoshop   Galeria creacions photoshop EmptyMar Abr 29, 2008 10:15 pm

ostia santa!
q guapo no?¿
ja mexplicaras com ho has fet... XD
jo encara vai atrasadeta... pero es fa el k es pot XD
ja pustajare... quan trobi koses, per aki...


benu apa moltes gracies lluis es mol guapo.
heLena
Volver arriba Ir abajo
https://thesharonsarmy.superforo.net
Eros

Eros


Cantidad de envíos : 110
Localización : Perdut... buscant el karma...
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Galeria creacions photoshop Empty
MensajeTema: Re: Galeria creacions photoshop   Galeria creacions photoshop EmptyMar Abr 29, 2008 10:23 pm

jajaaj merci merci, weno tinc de mestre al meu germa que em fa clases de advanced, pero weno, ya veus lo que vai poder crear, amb una mica de sort... lo que pasa esque nose perque no me la deixa posar igual que la firma...
Volver arriba Ir abajo
a-sama

a-sama


Cantidad de envíos : 411
Edad : 32
Localización : En un hipercub, on varies realitats paral·leles poden conviure al mateix temps... mola no?
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Galeria creacions photoshop Empty
MensajeTema: Re: Galeria creacions photoshop   Galeria creacions photoshop EmptyMar Abr 29, 2008 10:27 pm

Buah, esta majisim! perque no entres al taller de firmes tu tambe? XD

mmm aixi per sobre no sabria dir ben be com u as fet a ver, brushes, iluminacions i desenfoques? realment no u veig XD es bastant xungu fer aixo

Esta molt currada, mola molt!

Salut!
Volver arriba Ir abajo
Eros

Eros


Cantidad de envíos : 110
Localización : Perdut... buscant el karma...
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Galeria creacions photoshop Empty
MensajeTema: Re: Galeria creacions photoshop   Galeria creacions photoshop EmptyMar Abr 29, 2008 10:31 pm

jjajjaj merci, no weno la veritat esque vai cumensa primer fen uns broxes i liquanlus fen formas raras, fen varies capes aixi, i wenoo despres el enfoque, crema algunes parts i alguns efectes de distorsio i cosas aixi... l'unic que no es meu es el text, on posa EROS que alla va fer la majoria el meu germa.... weno i ho vai fer despres del tutorial del meu bro si vuleu puc penjar alguna de les seves creacions


Última edición por Eros el Mar Abr 29, 2008 10:32 pm, editado 2 veces
Volver arriba Ir abajo
Hess
Admin
Hess


Cantidad de envíos : 304
Edad : 32
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 24/04/2008

Galeria creacions photoshop Empty
MensajeTema: Re: Galeria creacions photoshop   Galeria creacions photoshop EmptyMar Abr 29, 2008 10:32 pm

ja esta aqui el pro... q si brushes i coses...
quan tinguis una firma decen (sense un home gai) ia en parlarem XD

però aixo si, la idea de entrar al taller de firmes també està molt bé...
ara q si fa pal no ti sentis obligat jeje

aa i lu del teu bro perfecte!! encara que ens deixara a laris i a mi molt pel terra XD

apaa
espero q us vagi molant el fòrum
gracies

helena
Volver arriba Ir abajo
https://thesharonsarmy.superforo.net
a-sama

a-sama


Cantidad de envíos : 411
Edad : 32
Localización : En un hipercub, on varies realitats paral·leles poden conviure al mateix temps... mola no?
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Galeria creacions photoshop Empty
MensajeTema: Re: Galeria creacions photoshop   Galeria creacions photoshop EmptyMar Abr 29, 2008 10:50 pm

Hess escribió:
ja esta aqui el pro... q si brushes i coses...
quan tinguis una firma decen (sense un home gai) ia en parlarem XD

però aixo si, la idea de entrar al taller de firmes també està molt bé...
ara q si fa pal no ti sentis obligat jeje

aa i lu del teu bro perfecte!! encara que ens deixara a laris i a mi molt pel terra XD

apaa
espero q us vagi molant el fòrum
gracies

helena

Millor un home "Gai" que no tindre'n jojojojo
Volver arriba Ir abajo
Hess
Admin
Hess


Cantidad de envíos : 304
Edad : 32
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 24/04/2008

Galeria creacions photoshop Empty
MensajeTema: Re: Galeria creacions photoshop   Galeria creacions photoshop EmptyMar Abr 29, 2008 11:01 pm

Citación :
Citación :
Hess escribió:
ja esta aqui el pro... q si brushes i coses...
quan tinguis una firma decen (sense un home gai) ia en parlarem XD

però aixo si, la idea de entrar al taller de firmes també està molt bé...
ara q si fa pal no ti sentis obligat jeje

aa i lu del teu bro perfecte!! encara que ens deixara a laris i a mi molt pel terra XD

apaa
espero q us vagi molant el fòrum
gracies

helena


Millor un home "Gai" que no tindre'n jojojojo


is coming soon... Suspect
Volver arriba Ir abajo
https://thesharonsarmy.superforo.net
Nonell

Nonell


Cantidad de envíos : 585
Edad : 32
Fecha de inscripción : 28/04/2008

Galeria creacions photoshop Empty
MensajeTema: Re: Galeria creacions photoshop   Galeria creacions photoshop EmptyMar Abr 29, 2008 11:18 pm

si no us fare, per mantenir la poca autoestima que em queda i que no me la destroseu, m'abstindre de insertar les meves creacions en aquest foro xDDD
Volver arriba Ir abajo
mesklinss

mesklinss


Cantidad de envíos : 102
Localización : Barcelona, Sarrià
Fecha de inscripción : 28/04/2008

Galeria creacions photoshop Empty
MensajeTema: Re: Galeria creacions photoshop   Galeria creacions photoshop EmptyMar Abr 29, 2008 11:44 pm

Helena cuan acabin 35% ya sas eee
Volver arriba Ir abajo
Eros

Eros


Cantidad de envíos : 110
Localización : Perdut... buscant el karma...
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Galeria creacions photoshop Empty
MensajeTema: Re: Galeria creacions photoshop   Galeria creacions photoshop EmptyMiér Abr 30, 2008 12:42 am

tiuu nonell las has de penjaar tot es comensar i posar-s'hi. mira si vols ( i els demes tambe, que tinguin photoshop claa...) pots anar a www.clantemplates.com i alla trobaras tot de tutorials wapisims per crear unas maravellas tu dic... i wenoo i una penya que fa unas sigs de campeonaat jaja... yo quan tingui el photoshop disponible comensare a penjar els treballs que fagi.

creandoo...
Volver arriba Ir abajo
Nonell

Nonell


Cantidad de envíos : 585
Edad : 32
Fecha de inscripción : 28/04/2008

Galeria creacions photoshop Empty
MensajeTema: Re: Galeria creacions photoshop   Galeria creacions photoshop EmptyJue Mayo 01, 2008 12:36 am

a veure... si no se la versio de PS que tinc.. pro eguint el "Tutorial de firmas para noobs" no em va sortir xDDD Sad Sad
Volver arriba Ir abajo
Razlo

Razlo


Cantidad de envíos : 590
Edad : 32
Localización : a la glandula pineal jeje
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Galeria creacions photoshop Empty
MensajeTema: Re: Galeria creacions photoshop   Galeria creacions photoshop EmptyJue Mayo 01, 2008 2:27 am

Per qui li faci pal haver de "obtenir" el photoshop, hi ha un editor k no està pas malament k es diu "gimp", es freeware i està en català. De debò, un cop t'hi acostumes, està molt currat!! aquí us passu el link don el podeu treure:
Softcatalà

Jo un cop em vaig baixar el ps c2, po sk suda dels serials i les merdes... no vull ni intentaro, el gimp em va prou bé ^^
Volver arriba Ir abajo
a-sama

a-sama


Cantidad de envíos : 411
Edad : 32
Localización : En un hipercub, on varies realitats paral·leles poden conviure al mateix temps... mola no?
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Galeria creacions photoshop Empty
MensajeTema: Re: Galeria creacions photoshop   Galeria creacions photoshop EmptyJue Mayo 01, 2008 1:44 pm

Gimp va be si, però quan porte ja un temps acostumat amb el PS puesss


a més crec que hi ha opcions que el gimp nom et dona

Salut!
Volver arriba Ir abajo
Eros

Eros


Cantidad de envíos : 110
Localización : Perdut... buscant el karma...
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Galeria creacions photoshop Empty
MensajeTema: Re: Galeria creacions photoshop   Galeria creacions photoshop EmptyJue Mayo 01, 2008 3:01 pm

yo optu pel PS clarament. aqui penju dos treballs del meu germa, que vai prometre a la helena i al homet posarlos aqui stan.

Galeria creacions photoshop Abstractjc2.th

Galeria creacions photoshop Sigmimicoj1.th
Volver arriba Ir abajo
Razlo

Razlo


Cantidad de envíos : 590
Edad : 32
Localización : a la glandula pineal jeje
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Galeria creacions photoshop Empty
MensajeTema: Re: Galeria creacions photoshop   Galeria creacions photoshop EmptyVie Mayo 02, 2008 2:21 am

molaaaa... ei, i x fe això... joder, knt de temps t'hi pots sta??... km mola, a ver si acabes fenne alguna tan currada, llastima k tingui el driver dimatge espatllat i es vegi en "sorra"...

X cert, la k vas pnjar no stava mal tpok, ia magradaria a mi feru... xD

edito: ei, po ss veu k el gimp te opcio d fractals tbé, a vere si aprenc a feru!!
Volver arriba Ir abajo
Eros

Eros


Cantidad de envíos : 110
Localización : Perdut... buscant el karma...
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Galeria creacions photoshop Empty
MensajeTema: Re: Galeria creacions photoshop   Galeria creacions photoshop EmptyVie Mayo 02, 2008 3:43 am

Dons depenen de la firma pot arribar a estar una mitja ora, pero yo le vist fer alguna aixi en cosa de 5-10 minuts
Volver arriba Ir abajo
Razlo

Razlo


Cantidad de envíos : 590
Edad : 32
Localización : a la glandula pineal jeje
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Galeria creacions photoshop Empty
MensajeTema: Re: Galeria creacions photoshop   Galeria creacions photoshop EmptyVie Mayo 02, 2008 2:59 pm

o0 stic flipant... per fe la meva, k es tot paint, em vaig sta un ratet, sobretot x les lletres, k no sabia on posarles, po bwno tbe es nurmal si no ne fet mai jjeje
Volver arriba Ir abajo
a-sama

a-sama


Cantidad de envíos : 411
Edad : 32
Localización : En un hipercub, on varies realitats paral·leles poden conviure al mateix temps... mola no?
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Galeria creacions photoshop Empty
MensajeTema: Re: Galeria creacions photoshop   Galeria creacions photoshop EmptyDom Mayo 04, 2008 6:30 pm

Aqui va una altra firma, m'he emocionat tant vient Beck que m'han entrat ganes de fer-me'n una xD

Galeria creacions photoshop Firmakoyukixk1

opineu plz
Volver arriba Ir abajo
Irvinne
Admin
Irvinne


Cantidad de envíos : 92
Edad : 33
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Galeria creacions photoshop Empty
MensajeTema: Re: Galeria creacions photoshop   Galeria creacions photoshop EmptyDom Mayo 04, 2008 7:03 pm

1r: Les firmes fetes pel germa del Eros són la polla en vinagre! Jo penso igual que el xuky ja m'agradaria a mi fer algo com aixo...aix
2n: Arís la teva firma no macaba de fer el pes el tiu aquest es massa tranquil i la fotu es molt passiva i tu li has fotut uns colors més agressius que cap xD santa
Volver arriba Ir abajo
a-sama

a-sama


Cantidad de envíos : 411
Edad : 32
Localización : En un hipercub, on varies realitats paral·leles poden conviure al mateix temps... mola no?
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Galeria creacions photoshop Empty
MensajeTema: Re: Galeria creacions photoshop   Galeria creacions photoshop EmptyDom Mayo 04, 2008 7:14 pm

Irvinne escribió:
1r: Les firmes fetes pel germa del Eros són la polla en vinagre! Jo penso igual que el xuky ja m'agradaria a mi fer algo com aixo...aix
2n: Arís la teva firma no macaba de fer el pes el tiu aquest es massa tranquil i la fotu es molt passiva i tu li has fotut uns colors més agressius que cap xD santa

ho se ho se XD però es que tenia ganes de fer una firma del koyuki i ma sortit aixo xD

a més si no tenim en compte la serie els colors son igual xD

Salut!
Volver arriba Ir abajo
Razlo

Razlo


Cantidad de envíos : 590
Edad : 32
Localización : a la glandula pineal jeje
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Galeria creacions photoshop Empty
MensajeTema: Re: Galeria creacions photoshop   Galeria creacions photoshop EmptyJue Mayo 08, 2008 5:40 pm

mmm... (no conec el koyuki eeh) els tons vermells i càlids podrien simbolitzar el foc i la força interior d'aquest noiet... a mi magrada, l'únic k al principi no la veia per tu...
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Galeria creacions photoshop Empty
MensajeTema: Re: Galeria creacions photoshop   Galeria creacions photoshop Empty

Volver arriba Ir abajo
 
Galeria creacions photoshop
Volver arriba 
Página 1 de 1.
 Temas similares
-
» Galeria d'en BADH xD

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
The Sharon's Army :: Cultura :: Photoshop-
Cambiar a: