The Sharon's Army
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


El ejército de Sharon
 
ÍndiceÍndice  Últimas imágenesÚltimas imágenes  BuscarBuscar  RegistrarseRegistrarse  ConectarseConectarse  

 

 Qui fuma mes porrus??

Ir abajo 
+3
trepatskyline
Hess
Eros
7 participantes
AutorMensaje
Eros

Eros


Cantidad de envíos : 110
Localización : Perdut... buscant el karma...
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Qui fuma mes porrus?? Empty
MensajeTema: Qui fuma mes porrus??   Qui fuma mes porrus?? EmptyMiér Nov 12, 2008 7:54 pm

Aqui arriba la pregunta del gran misteri que conserva el Tecnic...

PD: Nava a pusa al nonell que les subades que es fot son un tan suspitoses, i weno al oscar de alemany pero ell jugava amb desventatge, i ames no te porrus per ell, tots estan amb la avia( els de aleman ya u entendran...)

vinga!
Volver arriba Ir abajo
Hess
Admin
Hess


Cantidad de envíos : 304
Edad : 32
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 24/04/2008

Qui fuma mes porrus?? Empty
MensajeTema: Re: Qui fuma mes porrus??   Qui fuma mes porrus?? EmptyVie Nov 14, 2008 12:04 am

Crec que aquí t'has deixat la Sara Moya
Volver arriba Ir abajo
https://thesharonsarmy.superforo.net
Eros

Eros


Cantidad de envíos : 110
Localización : Perdut... buscant el karma...
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Qui fuma mes porrus?? Empty
MensajeTema: Re: Qui fuma mes porrus??   Qui fuma mes porrus?? EmptyVie Nov 14, 2008 2:05 am

Ho vai pensar, pero esque no entrava a la clasificacio amb tot el tema del nen, que purtava masa sense cap canuto i no la he pogut contaa

be i seguiu votan aber qui es el gran maestre PORRUMAAN!
Volver arriba Ir abajo
trepatskyline

trepatskyline


Cantidad de envíos : 214
Edad : 32
Localización : Bellaterra
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Qui fuma mes porrus?? Empty
MensajeTema: Re: Qui fuma mes porrus??   Qui fuma mes porrus?? EmptySáb Nov 15, 2008 1:47 pm

malalts mentals!!! 8 paraules i feu faltes!!! sesgriu HUG!! amb GGGGGGGGGGG
Volver arriba Ir abajo
Eros

Eros


Cantidad de envíos : 110
Localización : Perdut... buscant el karma...
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Qui fuma mes porrus?? Empty
MensajeTema: Re: Qui fuma mes porrus??   Qui fuma mes porrus?? EmptyDom Nov 16, 2008 1:43 pm

asi tiu, joder pero esque aber qui cony cuneixa aquet nom abans que vingues ell no tenia ni dea de com sescribia
Volver arriba Ir abajo
Archy

Archy


Cantidad de envíos : 98
Edad : 33
Localización : Fent quelcom sorrenc :P
Fecha de inscripción : 28/04/2008

Qui fuma mes porrus?? Empty
MensajeTema: Re: Qui fuma mes porrus??   Qui fuma mes porrus?? EmptyMiér Nov 26, 2008 1:07 am

Bueno lluis evidentment he votat per... ia no m'enrecordu que vaig votar ahir xD diria que per el ramoneda haha pero hi ha massa pocs vots! Hem de fer augmentar la participacio!
Volver arriba Ir abajo
Nonell

Nonell


Cantidad de envíos : 585
Edad : 32
Fecha de inscripción : 28/04/2008

Qui fuma mes porrus?? Empty
MensajeTema: Re: Qui fuma mes porrus??   Qui fuma mes porrus?? EmptyMiér Nov 26, 2008 1:53 am

Eros escribió:
Aqui arriba la pregunta del gran misteri que conserva el Tecnic...

PD: Nava a pusa al nonell que les subades que es fot son un tan suspitoses, i weno al oscar de alemany pero ell jugava amb desventatge, i ames no te porrus per ell, tots estan amb la avia( els de aleman ya u entendran...)

vinga!


iu, jo faig aleman i no ho he entes... Shocked Shocked confused


i a part, jo no sobo a clase mes que tu... com a molt observo els arbres...

i lo de sobar.. va ser un dia, que el treball de recerca treu molt temps... mes o menys com ara que estic fent el subnormal al foro quan hauria d'estudiar fisica... no tinc remei xD

bueno, no se a qui votar, em crea greus problemes... i no vui mirar els resultats perque soc molt influenciable..

ara voto i us comunico la resposta, "no se vayan, volvemos en un momentito, justo despues de publicidad. Hasta ahoraaa"


Per respondre a la pregunta "Qui fuma més porros?" he realitzat un proces d'analisi argumentativa amb la meva persona per arribar a descobrir la veritat. Volia fer servir el metode de Sòcrates però em faltava gent, així que he agafat i he despertat algunes de les meves altres personalitats, que no voldrieu conèixer (el que ma costat que es tornessin a adormir...)

Subjecte Hug Llàcer -> No es el subjecte H, es el subjecte Ü

Hi ha dos teories possibles

1.- Tota la seva familia, desde la tieta ramona a l'avia antonieta, fumen porros i a la casa on es va criar perduda per l'interior de Catalunya hi havia plantacions, de manera que era fins i tot econòmic. Però excepte quan decideix esquilarse més que l'aris, es un tio bastant normal, i els efectes colaterals dels quilos de maria que es va fumar mentre feia la carrera d'historia no l'han afectat.

2.- En la seva tradició catalana, utilitzaven totes les herbes que collien de la plantació per fer una sopeta ben calenta per els dies frivols d'hivern, i per tant al no fumar-se'ls, ja no conta.

Conclusió: L'hug, actualment, no pot estar a la llista, ja que considero que no fuma (com mola el subjectivisme xD)

Subjecte Octavi Abellí -> Es el subjecte O

El tinglado abellí es remunta en segles anteriors a la meva existència, així que jo només us podre parlar segons el punt de vista que vaig tenir quan cap alla al 1425 desde siberia, exercint com a sastre o granger (m'ha dit un gadget del google que aquesta era la meva vida pasada :S ). En aquell entonces, la familia abellí ja s'encarregava de una part de l'educació de barcelona, i l'han mantingut per tradició.

Segons els meus últims informes, els abellí sempre han accedit al poder per herencia, però com que últimament no està permés, han canviat la tàctica, i convoquen una reunió on conviden a tothom a fumar, i despres els fan votar a la seva persona per la direcció del centre, a canvi de promeses falses, que després no recordaran. Quan estan al poder, ells continuen fumant per desenvolupar la seva faceta artística. Es per això, tecnològics, que la escola la lidera un artístic. Jo dic.. revolució!!!

total, que l'abellí fuma molt xD (nomes cal entrar al seu despatx)

Subjecte Toni Ramoneda -> No es el subjecte T, es el subjecte R

Aquest tiu, va fer la carrera de filosofia, i conseqüentment, després d'haver-se fumat totes les merdes hagudes i per haver durant la carrera universitaria, que així com alguns profes recomanaven acadèmies, els de filosofia recomanaven "material".

A raó d'aquesta experiencia, tot bon filòsof acaba desenvolupant la capacitat de colocar-se quan vol i on vol, i per tant, ja no te la necesitat de fumar per colocar-se, per tant queda exclos de la llista.

Subjecte Christian Fabregas -> Es el subjecte C

Se que el chucky llegira el post, per tant no puc dir res en contra de la carrera de fisica xDD

encara que no crec que sigui necesari fumar per accedir-hi, ja que un bon enginyer es capaç de resoldre qualsevol teorema fisic (era al reves, oi? Sad ) Total, que al christian no li es necessari fumar per colocar-se, a no ser que es tracti de fumar un porro mentre s'anula la gravetat i per tant no sa de fer força, i que el porro s'encengui amb un sable laser o amb una pistola laser d'un clon disparada desde un minim 500*pi/e 5Ln pi kilometres.

Per tant, degut a la facil colocació del christian amb un sol teorema ben demostrat, no li es necessari fumar porros.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

El guanyador es...


OCTAVI ABELLÍ alias SUBJECTE O



endavant, t'has endut el meu vot

i tu, si ho has llegit, has perdut un temps precios de la teva vida, encara que jo ne perdut mes escrivint-ho... scratch scratch


no surt a compte xD
Volver arriba Ir abajo
Eros

Eros


Cantidad de envíos : 110
Localización : Perdut... buscant el karma...
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Qui fuma mes porrus?? Empty
MensajeTema: Re: Qui fuma mes porrus??   Qui fuma mes porrus?? EmptyMiér Nov 26, 2008 2:38 am

Tiu, amb aquet analisi que estas fent, qualsevol diria que prefereixes estudia fisica pero weno...

i tiu juer nomes calia veure les clases del oscar, i sobretot lo malament que combinava...

vengaaaa a votaR!!!!!
Volver arriba Ir abajo
javiribera

javiribera


Cantidad de envíos : 306
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Qui fuma mes porrus?? Empty
MensajeTema: Re: Qui fuma mes porrus??   Qui fuma mes porrus?? EmptyMiér Nov 26, 2008 4:31 pm

nonell ets el puto amo
Volver arriba Ir abajo
Punt

Punt


Cantidad de envíos : 205
Edad : 32
Localización : Trántor
Fecha de inscripción : 28/04/2008

Qui fuma mes porrus?? Empty
MensajeTema: Re: Qui fuma mes porrus??   Qui fuma mes porrus?? EmptyMiér Nov 26, 2008 10:04 pm

Citación :
iu, jo faig aleman i no ho he entes... Shocked Shocked confused


Nonell, si haguéssis escoltat a classe l'any passat... a part, el Christian no fuma, veient Star Wars es com si es fotes tots els medicaments del mon a la vegada mentre es punxa cavall i es fot una ralla, pero fumar no
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Qui fuma mes porrus?? Empty
MensajeTema: Re: Qui fuma mes porrus??   Qui fuma mes porrus?? Empty

Volver arriba Ir abajo
 
Qui fuma mes porrus??
Volver arriba 
Página 1 de 1.

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
The Sharon's Army :: Off Topic :: Enquestes-
Cambiar a: