The Sharon's Army
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


El ejército de Sharon
 
ÍndiceÍndice  Últimas imágenesÚltimas imágenes  BuscarBuscar  RegistrarseRegistrarse  ConectarseConectarse  

 

 Triologia el llegat

Ir abajo 
5 participantes
AutorMensaje
Nonell

Nonell


Cantidad de envíos : 585
Edad : 32
Fecha de inscripción : 28/04/2008

Triologia el llegat Empty
MensajeTema: Triologia el llegat   Triologia el llegat EmptyLun Oct 13, 2008 7:35 pm

Pues eso, q ara ja ha sortit am angles i el 24 d'octubre surt el tercer llibre de la trioogia del llegat, o altrament dita eragon (sisi, aquella peli tan dolenta).

Pues que el llibre millora bastant respecte la pelicula, encara que es nota claramen la influencia de tolkien i tots aquells. He sentit veus que consideren aquest seguit de llibres i uns altres que van dun vampir vegetaria els successors de harry potter... pero personalment em decanto mes pel harry Wink

Bueno, q men vaig a studia filo, o el q pugui
Volver arriba Ir abajo
Nonell

Nonell


Cantidad de envíos : 585
Edad : 32
Fecha de inscripción : 28/04/2008

Triologia el llegat Empty
MensajeTema: Re: Triologia el llegat   Triologia el llegat EmptyMar Nov 25, 2008 4:56 pm

archy, no era el 24 de novembre com te dit al cole, sino el d'octubre!!!!

fem un mes tard!!!! Sad Sad Sad
Volver arriba Ir abajo
Hess
Admin
Hess


Cantidad de envíos : 304
Edad : 32
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 24/04/2008

Triologia el llegat Empty
MensajeTema: Re: Triologia el llegat   Triologia el llegat EmptyMar Nov 25, 2008 11:31 pm

Harry Potter seeh
Mes que trilogia sep-trilogia?



Pero jo no me llegit ni eragon ni eldest, i aixo que el reis em van portar eldest, pero clar es veu k sense leragon no pilles un vagarru... nosep...




jaj
benu jo estic esperant els contes d'en Bard el Gallard (es a dir de Billie el Bardo)
Volver arriba Ir abajo
https://thesharonsarmy.superforo.net
a-sama

a-sama


Cantidad de envíos : 411
Edad : 32
Localización : En un hipercub, on varies realitats paral·leles poden conviure al mateix temps... mola no?
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Triologia el llegat Empty
MensajeTema: Re: Triologia el llegat   Triologia el llegat EmptyMiér Nov 26, 2008 1:28 am

Hess escribió:
Harry Potter seeh
Mes que trilogia sep-trilogia?



Pero jo no me llegit ni eragon ni eldest, i aixo que el reis em van portar eldest, pero clar es veu k sense leragon no pilles un vagarru... nosep...




jaj
benu jo estic esperant els contes d'en Bard el Gallard (es a dir de Billie el Bardo)

Com? existeix??? wow! i quan surt? xD

no pot ser un llibre de rondalles del món de Harry Potter, això és extremadament freak XD
Volver arriba Ir abajo
Nonell

Nonell


Cantidad de envíos : 585
Edad : 32
Fecha de inscripción : 28/04/2008

Triologia el llegat Empty
MensajeTema: Re: Triologia el llegat   Triologia el llegat EmptyMiér Nov 26, 2008 1:37 am

si per explotar harry potter que no falti... no em prengueu malament, però igual que ha fet ara la triologia, que es veu que al final tindra quatre llibres perque en 3 no li cabia tot... mecawen...

odio quan la literatura passa a ser algo comercial (vale, ja ho és des del principi...) però no se, ampliacions, reversions, extres (creieume, tinc el diccionari de harry potter xD) pues.. no se. Suposo que me l'acabaré comprant igual xDD
Volver arriba Ir abajo
Hess
Admin
Hess


Cantidad de envíos : 304
Edad : 32
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 24/04/2008

Triologia el llegat Empty
MensajeTema: Re: Triologia el llegat   Triologia el llegat EmptyMiér Nov 26, 2008 4:58 pm

siii es la ostia i a més amb apunts i guixadetes del Dumbledore... que com a hores d'ara ja debeu saber es gai (oficialment, u va dir la Rowling)


crec que faig un post... de les rondalles
Volver arriba Ir abajo
https://thesharonsarmy.superforo.net
Punt

Punt


Cantidad de envíos : 205
Edad : 32
Localización : Trántor
Fecha de inscripción : 28/04/2008

Triologia el llegat Empty
MensajeTema: Re: Triologia el llegat   Triologia el llegat EmptyMiér Nov 26, 2008 9:59 pm

COMUNISME! cremem les llibreries, els grans magatzems i impedim que aquesta dona es forri a costa nostra!












io també m'he llegit els 7, i per culpa del fuki' final grandisima filla de puta mas espatllat la vida, taurien d condemnar a cadena perpetua, a sobre vols cularnus un llibre de rundalles? edita el llibre i estare content
Volver arriba Ir abajo
Archy

Archy


Cantidad de envíos : 98
Edad : 33
Localización : Fent quelcom sorrenc :P
Fecha de inscripción : 28/04/2008

Triologia el llegat Empty
MensajeTema: Re: Triologia el llegat   Triologia el llegat EmptyJue Feb 05, 2009 11:02 pm

Nonell!!! Queda demostrat definitivament que l'Angela es la mare de l'eragon ia veuras, i el roran matara al murthagh evidentment, el eragon no te pebrots per matar-lo, a mes el 4t genet sera l'arya, segur vaya el roran es imposible k sigui genet no ens enganyem, i no hi ha moltes mes opcions... a no ser que sigui... no, no hi ha mes opcions xD
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Triologia el llegat Empty
MensajeTema: Re: Triologia el llegat   Triologia el llegat Empty

Volver arriba Ir abajo
 
Triologia el llegat
Volver arriba 
Página 1 de 1.

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
The Sharon's Army :: Cultura :: Llibres-
Cambiar a: