The Sharon's Army
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


El ejército de Sharon
 
ÍndiceÍndice  Últimas imágenesÚltimas imágenes  BuscarBuscar  RegistrarseRegistrarse  ConectarseConectarse  

 

 L'aigua (i relleno)

Ir abajo 
4 participantes
AutorMensaje
javiribera

javiribera


Cantidad de envíos : 306
Fecha de inscripción : 27/04/2008

L'aigua (i relleno) Empty
MensajeTema: L'aigua (i relleno)   L'aigua (i relleno) EmptyLun Jul 28, 2008 11:27 pm

He trobat un nou dilema existencial per a la humanitat i és:






















L'aigua mulla o està molla?



Salut
Volver arriba Ir abajo
Casado

Casado


Cantidad de envíos : 67
Edad : 32
Localización : Sant Quirze del Vallés
Fecha de inscripción : 27/04/2008

L'aigua (i relleno) Empty
MensajeTema: Re: L'aigua (i relleno)   L'aigua (i relleno) EmptyMar Jul 29, 2008 8:45 pm

¬¬''... depen...
Volver arriba Ir abajo
a-sama

a-sama


Cantidad de envíos : 411
Edad : 32
Localización : En un hipercub, on varies realitats paral·leles poden conviure al mateix temps... mola no?
Fecha de inscripción : 27/04/2008

L'aigua (i relleno) Empty
MensajeTema: Re: L'aigua (i relleno)   L'aigua (i relleno) EmptyJue Jul 31, 2008 3:14 am

La propietat de "mullat" en un objecte es la causa directe del fet d'entrar en contacte amb un líquid, llavors això vol dir que l'aigua (en estat líquid cal especificar); pero tot i aixi tot aixo es redueix a la simplificació de la nostra ment (com sempre)

Quan et mulles i exclames "Estic moll!", estas cometent un error, ja que si no estiguessis moll permanentment, tindries un greu problema (bàsicament que làigua es fundamental per al nostre organisme". Per tant, el que sembla que volem expressar amb la expressió abans mencionada, es simplement el fet de que estem més molls del habitual, que estem suficientment molls per percebre-ho.

(tot això podeu pensar que venia al cas, però és le meu psot i dic el que vull)

per tant, si nosaltres que som 70% aigua (o això diuen), ens considerem mullats, l'aigua que és 100% aigua (valgue'n la redundància), podriem dir que esta mullada? la resposta és simple amics meus, tornem a estar davant d'un problema de llenguatge, i per tant estem davant d'una "paradoja" linguística iresoluble per a nosaltres.

Si be podrieu pensar en que els humans haguessim desenvolupat un llenguatge més desenvolupat, però llavors estariem estudiant llengua tota la nostra vida, i em sembla que amb 15 anys la majoria n'hem tingut prou no?

Salut!
Volver arriba Ir abajo
Casado

Casado


Cantidad de envíos : 67
Edad : 32
Localización : Sant Quirze del Vallés
Fecha de inscripción : 27/04/2008

L'aigua (i relleno) Empty
MensajeTema: Re: L'aigua (i relleno)   L'aigua (i relleno) EmptyJue Jul 31, 2008 2:01 pm

Shocked
Volver arriba Ir abajo
javiribera

javiribera


Cantidad de envíos : 306
Fecha de inscripción : 27/04/2008

L'aigua (i relleno) Empty
MensajeTema: Re: L'aigua (i relleno)   L'aigua (i relleno) EmptyVie Ago 01, 2008 12:22 am

Encara m'estic pensant quina de les 3 respostes (Casado, si no tens res a dir, no diguis res, ja saps el refrany àrab) m'ha respost millor la pregunta...

La pregunta es refereix a qualsevol líquid, no només aigua.
Volver arriba Ir abajo
a-sama

a-sama


Cantidad de envíos : 411
Edad : 32
Localización : En un hipercub, on varies realitats paral·leles poden conviure al mateix temps... mola no?
Fecha de inscripción : 27/04/2008

L'aigua (i relleno) Empty
MensajeTema: Re: L'aigua (i relleno)   L'aigua (i relleno) EmptyVie Ago 01, 2008 2:43 am

javiribera escribió:
Encara m'estic pensant quina de les 3 respostes (Casado, si no tens res a dir, no diguis res, ja saps el refrany àrab) m'ha respost millor la pregunta...

La pregunta es refereix a qualsevol líquid, no només aigua.

Ho sento per no generalitzar, però la meva única resposta és el fet de que estem devant d'una paradoja línguistica, simplement.

Casado, aqui hi ha una gran frase per a tu XD

"Es mejor cerrar la boca i parecer un necio que abrirla i demostrarlo"

FUCK OFF CASADO!!!!!!!!!!
Volver arriba Ir abajo
javiribera

javiribera


Cantidad de envíos : 306
Fecha de inscripción : 27/04/2008

L'aigua (i relleno) Empty
MensajeTema: Re: L'aigua (i relleno)   L'aigua (i relleno) EmptyDom Ago 03, 2008 10:19 pm

¿?
Una paradoxa és una frase i lo meu és una pregunta...

Lo de que el cos està fet d'aigua no va per allà, mi la pela di canto. Serveix qualsevol objecte. I no et salves, trampós. XD
Volver arriba Ir abajo
Nonell

Nonell


Cantidad de envíos : 585
Edad : 32
Fecha de inscripción : 28/04/2008

L'aigua (i relleno) Empty
MensajeTema: Re: L'aigua (i relleno)   L'aigua (i relleno) EmptyLun Ago 18, 2008 6:37 pm

laigua mulla, en cap cas esta m,ullada, perque si no ho tinc entes malamen, el fet d'estar mullat es quan un solid entra en contacte amb un líquid, per tant, ni els liquids ni els gasos poden estar mullats.







PD: si no us ho creieu pot ser, ja que mo acabu dinventar xD
Volver arriba Ir abajo
javiribera

javiribera


Cantidad de envíos : 306
Fecha de inscripción : 27/04/2008

L'aigua (i relleno) Empty
MensajeTema: Re: L'aigua (i relleno)   L'aigua (i relleno) EmptyLun Ago 25, 2008 12:27 am

no sé, no sé. El meu oncle m'ha fet una aposta a que pot aconseguir aigua líquida (per especificar) i seca, és a dir, que no mulla i que no calma la sed.
Ja veurem com s'ho farà però si no em deurà 3 ordinadors. La qüestió és que està com una puta cabra.

(no es cap broma) XD
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





L'aigua (i relleno) Empty
MensajeTema: Re: L'aigua (i relleno)   L'aigua (i relleno) Empty

Volver arriba Ir abajo
 
L'aigua (i relleno)
Volver arriba 
Página 1 de 1.

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
The Sharon's Army :: Off Topic :: Èxtasis-
Cambiar a: