The Sharon's Army
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


El ejército de Sharon
 
ÍndiceÍndice  Últimas imágenesÚltimas imágenes  BuscarBuscar  RegistrarseRegistrarse  ConectarseConectarse  

 

 Estic navegant amb firefox 3.0

Ir abajo 
3 participantes
AutorMensaje
a-sama

a-sama


Cantidad de envíos : 411
Edad : 32
Localización : En un hipercub, on varies realitats paral·leles poden conviure al mateix temps... mola no?
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Estic navegant amb firefox 3.0 Empty
MensajeTema: Estic navegant amb firefox 3.0   Estic navegant amb firefox 3.0 EmptyMiér Jun 18, 2008 12:23 am

Pos eso, me'l acabo de baixar XD pero encara he de mirar les novetats i tal;

de moment trobo a faltar algunes característiques de l'Opera, suposu que existira un add-on que emuli les funcions extres de l'opera.

Salut
Volver arriba Ir abajo
javiribera

javiribera


Cantidad de envíos : 306
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Estic navegant amb firefox 3.0 Empty
MensajeTema: Re: Estic navegant amb firefox 3.0   Estic navegant amb firefox 3.0 EmptyMiér Jun 18, 2008 12:24 am

lol aquest post es massa friki i inutil XD Funcionalitat...per exemple?
Volver arriba Ir abajo
a-sama

a-sama


Cantidad de envíos : 411
Edad : 32
Localización : En un hipercub, on varies realitats paral·leles poden conviure al mateix temps... mola no?
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Estic navegant amb firefox 3.0 Empty
MensajeTema: Re: Estic navegant amb firefox 3.0   Estic navegant amb firefox 3.0 EmptyMiér Jun 18, 2008 12:41 am

Funcionalitat de que? del Firefox o del post? no t'he entes.

Recorda que aquesta secció es diu "SPAM" i no "OFF TOPIC" per tant ningú em pot acusar de fer posts xorres.

Salut
Volver arriba Ir abajo
javiribera

javiribera


Cantidad de envíos : 306
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Estic navegant amb firefox 3.0 Empty
MensajeTema: Re: Estic navegant amb firefox 3.0   Estic navegant amb firefox 3.0 EmptyMiér Jun 18, 2008 12:42 am

Es vritat, volia dir caracteristiques.
Jo crec que en el que nomes guanya Opera es en la pagina de inici que tens quadradets amb moltes webs, aixo es la polla.
Volver arriba Ir abajo
Nonell

Nonell


Cantidad de envíos : 585
Edad : 32
Fecha de inscripción : 28/04/2008

Estic navegant amb firefox 3.0 Empty
MensajeTema: Re: Estic navegant amb firefox 3.0   Estic navegant amb firefox 3.0 EmptyMiér Jun 18, 2008 12:58 am

bueno, dir que jo tambe el tinc... i mola perque pots posar a la barra de direccions "anuncio trina" i directament ja et surt el video de youtube xDD
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Estic navegant amb firefox 3.0 Empty
MensajeTema: Re: Estic navegant amb firefox 3.0   Estic navegant amb firefox 3.0 Empty

Volver arriba Ir abajo
 
Estic navegant amb firefox 3.0
Volver arriba 
Página 1 de 1.

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
The Sharon's Army :: Off Topic :: Racó (ranci) de l'spammer-
Cambiar a: