The Sharon's Army
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


El ejército de Sharon
 
ÍndiceÍndice  Últimas imágenesÚltimas imágenes  BuscarBuscar  RegistrarseRegistrarse  ConectarseConectarse  

 

 FEESTAA? necessari local

Ir abajo 
+4
Eva
mesklinss
a-sama
Glo
8 participantes
Ir a la página : 1, 2  Siguiente
AutorMensaje
Glo

Glo


Cantidad de envíos : 143
Edad : 32
Localización : Davant de la pantalla...jeje
Fecha de inscripción : 27/04/2008

FEESTAA?  necessari local Empty
MensajeTema: FEESTAA? necessari local   FEESTAA?  necessari local EmptyMiér Mayo 14, 2008 12:39 am

magradaria muntar una altra festa com la que vam fer de carnaval però no triobo local adequat

si algú té algunaidea o contacte que m'ho digui


petonss!
Volver arriba Ir abajo
a-sama

a-sama


Cantidad de envíos : 411
Edad : 32
Localización : En un hipercub, on varies realitats paral·leles poden conviure al mateix temps... mola no?
Fecha de inscripción : 27/04/2008

FEESTAA?  necessari local Empty
MensajeTema: Re: FEESTAA? necessari local   FEESTAA?  necessari local EmptyMiér Mayo 14, 2008 12:41 am

El mateix no valdria? xD
Volver arriba Ir abajo
mesklinss

mesklinss


Cantidad de envíos : 102
Localización : Barcelona, Sarrià
Fecha de inscripción : 28/04/2008

FEESTAA?  necessari local Empty
MensajeTema: Re: FEESTAA? necessari local   FEESTAA?  necessari local EmptyMiér Mayo 14, 2008 12:53 am

la festa akesta cuan seria??
Volver arriba Ir abajo
Eva

Eva


Cantidad de envíos : 104
Edad : 32
Localización : OCATAAAA!!! (el Masnou)
Fecha de inscripción : 27/04/2008

FEESTAA?  necessari local Empty
MensajeTema: Re: FEESTAA? necessari local   FEESTAA?  necessari local EmptyMiér Mayo 14, 2008 6:51 pm

...podria montarla algu k nagui montat mai cap ( no nagui montat mai cap tipus local i currada...tipus la nostre de carnavaaaaaal!!) Razz
Volver arriba Ir abajo
Glo

Glo


Cantidad de envíos : 143
Edad : 32
Localización : Davant de la pantalla...jeje
Fecha de inscripción : 27/04/2008

FEESTAA?  necessari local Empty
MensajeTema: Re: FEESTAA? necessari local   FEESTAA?  necessari local EmptyMiér Mayo 14, 2008 7:37 pm

a mi més igual muntarla mentre maconseguiu el local

aproximadament se situaria entre trimestrals i finals
(sense que ens hagi de durar la ressaca fins als finals...amb temps)

wenu...si sabeu algo informeu
Volver arriba Ir abajo
Razlo

Razlo


Cantidad de envíos : 590
Edad : 32
Localización : a la glandula pineal jeje
Fecha de inscripción : 27/04/2008

FEESTAA?  necessari local Empty
MensajeTema: Re: FEESTAA? necessari local   FEESTAA?  necessari local EmptyMiér Mayo 14, 2008 8:33 pm

mmm molaria jejejpero... lo del local... bwno, io no en sé de cap :/

masclans, laltre tinc entès k u van fer com un algo especial, ia k som menors... vui di k ens van di k era aqell cop po nmes aquell no gloria?¿
Volver arriba Ir abajo
mesklinss

mesklinss


Cantidad de envíos : 102
Localización : Barcelona, Sarrià
Fecha de inscripción : 28/04/2008

FEESTAA?  necessari local Empty
MensajeTema: Re: FEESTAA? necessari local   FEESTAA?  necessari local EmptyMiér Mayo 14, 2008 8:37 pm

Razlo escribió:

masclans, laltre tinc entès k u van fer com un algo especial, ia k som menors... vui di k ens van di k era aqell cop po nmes aquell no gloria?¿

axo ho a posat l'aris, yo numes preguntava cuan seria Wink la glo ya ma respost.
Volver arriba Ir abajo
Razlo

Razlo


Cantidad de envíos : 590
Edad : 32
Localización : a la glandula pineal jeje
Fecha de inscripción : 27/04/2008

FEESTAA?  necessari local Empty
MensajeTema: Re: FEESTAA? necessari local   FEESTAA?  necessari local EmptyMiér Mayo 14, 2008 8:39 pm

ui, perdo, es vritat! :/

bwno, dons això arís, k no valdria.
Volver arriba Ir abajo
Hess
Admin
Hess


Cantidad de envíos : 304
Edad : 32
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 24/04/2008

FEESTAA?  necessari local Empty
MensajeTema: Re: FEESTAA? necessari local   FEESTAA?  necessari local EmptyMiér Mayo 14, 2008 9:56 pm

e buscat per internet avera algu per zh
e buskat por ai, mes q re pq es mes fasil trubarne, ja k ta pleple de diskotekes i lokals per tan es mes fasil buska ne akella zona mes kunkreta k no pas en barna en general.
benu en fi
he trubat aixo espero q serveixi dajuda:

basic (la primera festa de batx.)--> http://www.habitamos.com/post/1220039/alquiler_de_local_para_fiestas

park paladium--> http://www.parkpaladium.com/general.php?id=festesprivades

standard (mira a lapartat de fotos, la segona foto)--> http://standardsbd.com/

kissme(mira lapartat q s diu KISSME) (lactual dj nava al ramon fuster a la nostra klasse, es el yuri)--> http://www.kissmedisco.es/index.html

akestes son les k tenen pag web i komenten koses de festes privades depres...
i a lup ¬ down de barna
k la pag web sucks, pero en mis tiempos mozos vaig veure un kartell k deia k pudies fe la teua festa

tb i an altres lloks kom la sal, blas blas, michuminonegro, la botellita, totes les diskotekes o kasi totes es poden veure a (http://www.zonahermetica.es/)


apali esperu aver ajudat...
ara falta trukar...
po enu
xauuu
Volver arriba Ir abajo
https://thesharonsarmy.superforo.net
javiribera

javiribera


Cantidad de envíos : 306
Fecha de inscripción : 27/04/2008

FEESTAA?  necessari local Empty
MensajeTema: Re: FEESTAA? necessari local   FEESTAA?  necessari local EmptyMiér Mayo 14, 2008 10:39 pm

Si és al carrer, a casa d'algú o a algún local, bar, al bosc, a la platja o a l'espai infinit..., jo hi vaig al primer, però si aneu a discoteques, no m'espereu.
Volver arriba Ir abajo
a-sama

a-sama


Cantidad de envíos : 411
Edad : 32
Localización : En un hipercub, on varies realitats paral·leles poden conviure al mateix temps... mola no?
Fecha de inscripción : 27/04/2008

FEESTAA?  necessari local Empty
MensajeTema: Re: FEESTAA? necessari local   FEESTAA?  necessari local EmptyMiér Mayo 14, 2008 11:10 pm

SI, buidem una ampolla de Baileys a l'espai infinit i fem com a l'anunci i ens menjem les bombolles XD

Salut!
Volver arriba Ir abajo
javiribera

javiribera


Cantidad de envíos : 306
Fecha de inscripción : 27/04/2008

FEESTAA?  necessari local Empty
MensajeTema: Re: FEESTAA? necessari local   FEESTAA?  necessari local EmptyMiér Mayo 14, 2008 11:23 pm

OOOOOOOHH, no se m'havia ocorregut, però tu i el casado sou els únics a qui els agrada aquesta merda XD
Volver arriba Ir abajo
Nonell

Nonell


Cantidad de envíos : 585
Edad : 32
Fecha de inscripción : 28/04/2008

FEESTAA?  necessari local Empty
MensajeTema: Re: FEESTAA? necessari local   FEESTAA?  necessari local EmptyMiér Mayo 14, 2008 11:36 pm

Citación :
Si és al carrer, a casa d'algú o a algún local, bar, al bosc, a la platja o a l'espai infinit..., jo hi vaig al primer, però si aneu a discoteques, no m'espereu.

pro seria tenir una festa reservada per nosaltres no? o sigui... no se com va ser la de zh, pro tenia entes q era un local on nomes hi havia gen del cole...

potser ho vaig entendre malamen...
Volver arriba Ir abajo
Hess
Admin
Hess


Cantidad de envíos : 304
Edad : 32
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 24/04/2008

FEESTAA?  necessari local Empty
MensajeTema: Re: FEESTAA? necessari local   FEESTAA?  necessari local EmptyMiér Mayo 14, 2008 11:45 pm

no no si si
kom les k em fet fins ara baja...
per aixo costa truba lukal...
sino niriem a kualsevol discoteca o a carpas i ale ale
Volver arriba Ir abajo
https://thesharonsarmy.superforo.net
Razlo

Razlo


Cantidad de envíos : 590
Edad : 32
Localización : a la glandula pineal jeje
Fecha de inscripción : 27/04/2008

FEESTAA?  necessari local Empty
MensajeTema: Re: FEESTAA? necessari local   FEESTAA?  necessari local EmptyMiér Mayo 14, 2008 11:46 pm

Citación :
SI, buidem una ampolla de Baileys a l'espai infinit i fem com a l'anunci i ens menjem les bombolles XD

ungravity baaar... pepsi (em falta una cara del homer am els ulls aclucats i la baba regalimant per un costat...) com coi s va rodar akell anunci?? mola moooooll jajjaja

eh, k a mi magrada el baileis tbe, lu k passa sk es millo begut k no per la samarreta, puto comas k mel va tira per sobre... ¬¬ jajaj
Volver arriba Ir abajo
Nonell

Nonell


Cantidad de envíos : 585
Edad : 32
Fecha de inscripción : 28/04/2008

FEESTAA?  necessari local Empty
MensajeTema: Re: FEESTAA? necessari local   FEESTAA?  necessari local EmptyJue Mayo 15, 2008 12:05 am

si no mekivoko.. es va rodar am decorats i ordinador... encara que crear un 0-gravity bar staria majo... ho fem? xDD

local...

algu a nat al gams (o algu axi) d sancugat?? es q no se si es prou gran
Volver arriba Ir abajo
a-sama

a-sama


Cantidad de envíos : 411
Edad : 32
Localización : En un hipercub, on varies realitats paral·leles poden conviure al mateix temps... mola no?
Fecha de inscripción : 27/04/2008

FEESTAA?  necessari local Empty
MensajeTema: Re: FEESTAA? necessari local   FEESTAA?  necessari local EmptyJue Mayo 15, 2008 1:15 am

Nonell escribió:
si no mekivoko.. es va rodar am decorats i ordinador... encara que crear un 0-gravity bar staria majo... ho fem? xDD

local...

algu a nat al gams (o algu axi) d sancugat?? es q no se si es prou gran

Tornes a mencionar GAMS i et castro xD

Salut!
Volver arriba Ir abajo
Nonell

Nonell


Cantidad de envíos : 585
Edad : 32
Fecha de inscripción : 28/04/2008

FEESTAA?  necessari local Empty
MensajeTema: Re: FEESTAA? necessari local   FEESTAA?  necessari local EmptyJue Mayo 15, 2008 5:12 pm

quina mania en castar a la geeeent!!!!!

PD: que li pasa?? no hi he nat mai...
Volver arriba Ir abajo
Glo

Glo


Cantidad de envíos : 143
Edad : 32
Localización : Davant de la pantalla...jeje
Fecha de inscripción : 27/04/2008

FEESTAA?  necessari local Empty
MensajeTema: Re: FEESTAA? necessari local   FEESTAA?  necessari local EmptyVie Mayo 16, 2008 12:10 am

wenu, moltissimes gràcies helena

ara una pregunta per tots

la festa s'hauria de fer entre trimestrals i finals, però quan?

acabem trimestrals un dimarts i el dia seguent tenim cole, aixi que fins el finde res

el divendres no podem fer-la perquè el dissabte al matí hi han els escrits del delf

i el dissabte és una miqueta heavy cuntan k la semana seguent ja tenim finals

que opineu?

aviso que potser es queda en res perquè em fa una mica de palorro, que dona molta feina, però igualment merci x opinar i ajudar
Volver arriba Ir abajo
a-sama

a-sama


Cantidad de envíos : 411
Edad : 32
Localización : En un hipercub, on varies realitats paral·leles poden conviure al mateix temps... mola no?
Fecha de inscripción : 27/04/2008

FEESTAA?  necessari local Empty
MensajeTema: Re: FEESTAA? necessari local   FEESTAA?  necessari local EmptyVie Mayo 16, 2008 12:18 am

Si el divendres no es pot... i la setmana següent ja es finals (com es pasen no?)...

Mmmm el dissabte tampoc és tan mala data; dissabte a la nit festa i per estudia dissabte pel mati i Diumenge a la tarda. Toto i que se que no hi ha gaire gent que opini com jo xD

Salut!
Volver arriba Ir abajo
Razlo

Razlo


Cantidad de envíos : 590
Edad : 32
Localización : a la glandula pineal jeje
Fecha de inscripción : 27/04/2008

FEESTAA?  necessari local Empty
MensajeTema: Re: FEESTAA? necessari local   FEESTAA?  necessari local EmptyVie Mayo 16, 2008 12:25 am

kk?? tas sentit?? estudiar dissabte al matí després de festa?? lu de diumenge encara, però pensa k no ressaca, sino algo mes universal k es diu son, pal, mandra, apalanke o com li vulguis di envairà tot el dia!!
Volver arriba Ir abajo
a-sama

a-sama


Cantidad de envíos : 411
Edad : 32
Localización : En un hipercub, on varies realitats paral·leles poden conviure al mateix temps... mola no?
Fecha de inscripción : 27/04/2008

FEESTAA?  necessari local Empty
MensajeTema: Re: FEESTAA? necessari local   FEESTAA?  necessari local EmptyVie Mayo 16, 2008 12:34 am

Razlo escribió:
kk?? tas sentit?? estudiar dissabte al matí després de festa?? lu de diumenge encara, però pensa k no ressaca, sino algo mes universal k es diu son, pal, mandra, apalanke o com li vulguis di envairà tot el dia!!

Tu no m'has entès o que? xD

Divendres no es pot per tant jo proposava de fer-la el dissabte, lalvors pel matí estudiem i a la nit festa.. no?

xD
Salut!
Volver arriba Ir abajo
Razlo

Razlo


Cantidad de envíos : 590
Edad : 32
Localización : a la glandula pineal jeje
Fecha de inscripción : 27/04/2008

FEESTAA?  necessari local Empty
MensajeTema: Re: FEESTAA? necessari local   FEESTAA?  necessari local EmptyVie Mayo 16, 2008 12:42 am

dons no, no te sentit, si de cas te llegit... bwno, tot sigui per esquivarte... no u avia entès, tens raó , po iwalment entre examens io u vec arriscat...:/
Volver arriba Ir abajo
Glo

Glo


Cantidad de envíos : 143
Edad : 32
Localización : Davant de la pantalla...jeje
Fecha de inscripción : 27/04/2008

FEESTAA?  necessari local Empty
MensajeTema: Re: FEESTAA? necessari local   FEESTAA?  necessari local EmptyLun Mayo 19, 2008 12:08 pm

sudeu sudeu...estic malalta i no estic per muntar ni una barbacoa...no hi ha festa...xdd
Volver arriba Ir abajo
Razlo

Razlo


Cantidad de envíos : 590
Edad : 32
Localización : a la glandula pineal jeje
Fecha de inscripción : 27/04/2008

FEESTAA?  necessari local Empty
MensajeTema: Re: FEESTAA? necessari local   FEESTAA?  necessari local EmptyLun Mayo 19, 2008 5:50 pm

com te trobeeeeaa''??? sps k aket cap de setmana ( i encara mes o menys) man pillat unes angines k em pensava k mavies passat algo?¿? xD com et trobes???
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





FEESTAA?  necessari local Empty
MensajeTema: Re: FEESTAA? necessari local   FEESTAA?  necessari local Empty

Volver arriba Ir abajo
 
FEESTAA? necessari local
Volver arriba 
Página 1 de 2.Ir a la página : 1, 2  Siguiente

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
The Sharon's Army :: Off Topic :: Racó (ranci) de l'spammer-
Cambiar a: