The Sharon's Army
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


El ejército de Sharon
 
ÍndiceÍndice  Últimas imágenesÚltimas imágenes  BuscarBuscar  RegistrarseRegistrarse  ConectarseConectarse  

 

 Festa de Batxillerat

Ir abajo 
+5
a-sama
Glo
trepatskyline
mesklinss
Hess
9 participantes
Ir a la página : 1, 2  Siguiente
AutorMensaje
Hess
Admin
Hess


Cantidad de envíos : 304
Edad : 32
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 24/04/2008

Festa de Batxillerat Empty
MensajeTema: Festa de Batxillerat   Festa de Batxillerat EmptySáb Mayo 10, 2008 1:18 pm

Em surgeixen unes quantescoses per parlar daixo...
una es;

1. de que us disfrasareu?

2. a qui eu vutat juju (jo he butat el mes xungu el millet XD i el mes dormilega el lluis XDXD)


apa doncs que cuntesti qui vulgi deeeu
Volver arriba Ir abajo
https://thesharonsarmy.superforo.net
mesklinss

mesklinss


Cantidad de envíos : 102
Localización : Barcelona, Sarrià
Fecha de inscripción : 28/04/2008

Festa de Batxillerat Empty
MensajeTema: Re: Festa de Batxillerat   Festa de Batxillerat EmptySáb Mayo 10, 2008 1:35 pm

a m i la gen mesta dient q em voten per tiracanyes Rolling Eyes
Volver arriba Ir abajo
trepatskyline

trepatskyline


Cantidad de envíos : 214
Edad : 32
Localización : Bellaterra
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Festa de Batxillerat Empty
MensajeTema: Re: Festa de Batxillerat   Festa de Batxillerat EmptyLun Mayo 12, 2008 12:19 am

a mi no krek k em deixin fer una exibicio amb la moto petitona a la tarima... pos vaya merda... a sobre, estik intentant de venir el divendres aket... pero no krek k pugui, tink entrenus lliures oficials i hi he danar si vui esta a la carrera mes important del calendari.
Volver arriba Ir abajo
Glo

Glo


Cantidad de envíos : 143
Edad : 32
Localización : Davant de la pantalla...jeje
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Festa de Batxillerat Empty
MensajeTema: Re: Festa de Batxillerat   Festa de Batxillerat EmptyMiér Mayo 14, 2008 12:35 am

tu preguntau trepat

a mi mestan votan a tiracanyes... ¬¬ quina gent

jo em disfrasso daudrey hepburn putser...

vosaltres?
Volver arriba Ir abajo
a-sama

a-sama


Cantidad de envíos : 411
Edad : 32
Localización : En un hipercub, on varies realitats paral·leles poden conviure al mateix temps... mola no?
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Festa de Batxillerat Empty
MensajeTema: Re: Festa de Batxillerat   Festa de Batxillerat EmptyMiér Mayo 14, 2008 12:40 am

Glo escribió:
tu preguntau trepat

a mi mestan votan a tiracanyes... ¬¬ quina gent

jo em disfrasso daudrey hepburn putser...

vosaltres?

Si, calrament, qui no coneix el/la Daudrey Hepburn lol!

(pausa per mirar la wikipedia)


Vale segons la wikipedia, aquest/a tal Daudrey Hepburn no existeix, per tant si no surt a la wikipedia o bé no existeix o bé has escrit el nom malament xD

Salut!

PD: Jo intentaré disfressarme de Michael Moore
Volver arriba Ir abajo
Glo

Glo


Cantidad de envíos : 143
Edad : 32
Localización : Davant de la pantalla...jeje
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Festa de Batxillerat Empty
MensajeTema: Re: Festa de Batxillerat   Festa de Batxillerat EmptyMiér Mayo 14, 2008 7:36 pm

ets idiota arís...xdd

d' Audrey Hepburn...

busca al senyor wiki sense la d apostrof...xdd

vinga...petonss
Volver arriba Ir abajo
a-sama

a-sama


Cantidad de envíos : 411
Edad : 32
Localización : En un hipercub, on varies realitats paral·leles poden conviure al mateix temps... mola no?
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Festa de Batxillerat Empty
MensajeTema: Re: Festa de Batxillerat   Festa de Batxillerat EmptyMiér Mayo 14, 2008 8:42 pm

No es culpa meva que la paraula estigui mal escrita XD

qui es realment l'idiota? el que no enten o el que no es fa entendre?

ahhh reflexione'm-hi siusplau

Salut!
Volver arriba Ir abajo
mesklinss

mesklinss


Cantidad de envíos : 102
Localización : Barcelona, Sarrià
Fecha de inscripción : 28/04/2008

Festa de Batxillerat Empty
MensajeTema: Re: Festa de Batxillerat   Festa de Batxillerat EmptyMiér Mayo 14, 2008 8:44 pm

El tema no es aqet aris, el que la glo vulia di amb idiota era repelent, pero en aqest cas no ha sigut concisa...
Volver arriba Ir abajo
a-sama

a-sama


Cantidad de envíos : 411
Edad : 32
Localización : En un hipercub, on varies realitats paral·leles poden conviure al mateix temps... mola no?
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Festa de Batxillerat Empty
MensajeTema: Re: Festa de Batxillerat   Festa de Batxillerat EmptyMiér Mayo 14, 2008 8:46 pm

mesklinss escribió:
El tema no es aqet aris, el que la glo vulia di amb idiota era repelent, pero en aqest cas no ha sigut concisa...

Enfocat desde aquest punt de vista també podria ser...
Volver arriba Ir abajo
Razlo

Razlo


Cantidad de envíos : 590
Edad : 32
Localización : a la glandula pineal jeje
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Festa de Batxillerat Empty
MensajeTema: Re: Festa de Batxillerat   Festa de Batxillerat EmptyMiér Mayo 14, 2008 8:52 pm

no hay peor entendedor k el k no quiere entender
o bé:
a buen entendedor pocas palabras bastan.
Volver arriba Ir abajo
Nonell

Nonell


Cantidad de envíos : 585
Edad : 32
Fecha de inscripción : 28/04/2008

Festa de Batxillerat Empty
MensajeTema: Re: Festa de Batxillerat   Festa de Batxillerat EmptyMiér Mayo 14, 2008 10:37 pm

coclusio, l'aris no es un buen entendedor xDD

Apart, l'idiota es el que no enten la versio correcta de la explicació sobre algo, aixi que si la explicació esta mal formulada, no hi ha idiota, a no ser que l'idiota cregui que l'explicació mal formulada no esta mal formulada...
aixi que en aquest cas, no hi ha idiota

PD: sobre el tema original abans que el ferran i jo ens l'enduguem cap a extasi... io nire de microfon xDDD
Volver arriba Ir abajo
Hess
Admin
Hess


Cantidad de envíos : 304
Edad : 32
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 24/04/2008

Festa de Batxillerat Empty
MensajeTema: Re: Festa de Batxillerat   Festa de Batxillerat EmptyMiér Mayo 14, 2008 10:40 pm

NO US DESVIEU DE TEMA...
NO VULL TORNAR A MOURE UN TEMA PERQ FEU SPAM
offtopic
Volver arriba Ir abajo
https://thesharonsarmy.superforo.net
Razlo

Razlo


Cantidad de envíos : 590
Edad : 32
Localización : a la glandula pineal jeje
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Festa de Batxillerat Empty
MensajeTema: Re: Festa de Batxillerat   Festa de Batxillerat EmptyJue Mayo 15, 2008 12:04 am

jaajaj ho sento helena, po és inevitable, el que hauries de fer és crear una dimensió paral·lela del fòrum i anar-hi desant els missatges d'èxtasi de manera k no es veiessin en akesta, si no hi veig cap altra manera, k vols k t digui!

PD: em... encara m'estic pensant el daixò, que no s'hagi de portar gaire artilugi... si sóc l'ajudant del director, hauré de portar la cadireta?? i si no... llum, camera, so, llum, guió, guionista? claqueta, mindundih varios, extra (continua sent el que em convenç més xD)

nse, guionista sta be, lunic k em sembla k no eu estat en una festa d batxillerat del cole, pk us u imagineu si no eu vist cap video, es monta una tarima estil concert just davant la porteria que queda més alta del pati foix... i bwno, tpok es per porta gaires artilugis...
Volver arriba Ir abajo
a-sama

a-sama


Cantidad de envíos : 411
Edad : 32
Localización : En un hipercub, on varies realitats paral·leles poden conviure al mateix temps... mola no?
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Festa de Batxillerat Empty
MensajeTema: Re: Festa de Batxillerat   Festa de Batxillerat EmptyJue Mayo 15, 2008 1:14 am

Razlo escribió:
jaajaj ho sento helena, po és inevitable, el que hauries de fer és crear una dimensió paral·lela del fòrum i anar-hi desant els missatges d'èxtasi de manera k no es veiessin en akesta, si no hi veig cap altra manera, k vols k t digui!

PD: em... encara m'estic pensant el daixò, que no s'hagi de portar gaire artilugi... si sóc l'ajudant del director, hauré de portar la cadireta?? i si no... llum, camera, so, llum, guió, guionista? claqueta, mindundih varios, extra (continua sent el que em convenç més xD)

nse, guionista sta be, lunic k em sembla k no eu estat en una festa d batxillerat del cole, pk us u imagineu si no eu vist cap video, es monta una tarima estil concert just davant la porteria que queda més alta del pati foix... i bwno, tpok es per porta gaires artilugis...

Mmmm això que dius de les realitats paraleles podria ser posible amb un hipercub... tot i això un hipercub és un element teòric regit per teories de la físca quàntica, dubtosament algun dia es podra portar a terme.

Salut!
Volver arriba Ir abajo
Razlo

Razlo


Cantidad de envíos : 590
Edad : 32
Localización : a la glandula pineal jeje
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Festa de Batxillerat Empty
MensajeTema: Re: Festa de Batxillerat   Festa de Batxillerat EmptyJue Mayo 15, 2008 11:15 pm

algun dia tots travessasrem un forat de cuc i viatgerem 2 bilions d'anys endavant, no es broma, si us interessa podeu mirar aquí
Volver arriba Ir abajo
Hess
Admin
Hess


Cantidad de envíos : 304
Edad : 32
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 24/04/2008

Festa de Batxillerat Empty
MensajeTema: Re: Festa de Batxillerat   Festa de Batxillerat EmptyJue Mayo 15, 2008 11:26 pm

PROU PROU PROU!!
sino els proxims us els borrare
offtopic offtopic offtopic offtopic offtopic offtopic offtopic offtopic offtopic offtopic offtopic offtopic offtopic offtopic offtopic offtopic offtopic offtopic offtopic offtopic offtopic offtopic offtopic
Volver arriba Ir abajo
https://thesharonsarmy.superforo.net
Razlo

Razlo


Cantidad de envíos : 590
Edad : 32
Localización : a la glandula pineal jeje
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Festa de Batxillerat Empty
MensajeTema: Re: Festa de Batxillerat   Festa de Batxillerat EmptyJue Mayo 15, 2008 11:36 pm

Sad
Volver arriba Ir abajo
Glo

Glo


Cantidad de envíos : 143
Edad : 32
Localización : Davant de la pantalla...jeje
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Festa de Batxillerat Empty
MensajeTema: Re: Festa de Batxillerat   Festa de Batxillerat EmptyVie Mayo 16, 2008 12:05 am

flooder

i llavors leva i jo serem les uniques actrius?
quin timu...pues jo em faig guionista
Volver arriba Ir abajo
a-sama

a-sama


Cantidad de envíos : 411
Edad : 32
Localización : En un hipercub, on varies realitats paral·leles poden conviure al mateix temps... mola no?
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Festa de Batxillerat Empty
MensajeTema: Re: Festa de Batxillerat   Festa de Batxillerat EmptyVie Mayo 16, 2008 12:19 am

Jo seré càmera xD

He pensat que em puc fabricar una falsa càmera i a dintre posar-ne una de veritat, i així ningú sospita res i podem grabar tranquilament xD

Salut!
Volver arriba Ir abajo
Razlo

Razlo


Cantidad de envíos : 590
Edad : 32
Localización : a la glandula pineal jeje
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Festa de Batxillerat Empty
MensajeTema: Re: Festa de Batxillerat   Festa de Batxillerat EmptyVie Mayo 16, 2008 12:43 am

eeeei guionista jooo!! xD

sempre podem ser dos no? Wink
Volver arriba Ir abajo
Punt

Punt


Cantidad de envíos : 205
Edad : 32
Localización : Trántor
Fecha de inscripción : 28/04/2008

Festa de Batxillerat Empty
MensajeTema: Re: Festa de Batxillerat   Festa de Batxillerat EmptySáb Mayo 17, 2008 2:42 pm

Chucky, anar de guionista o no anar disfrasat es l matex...son gent normal qe estan a csa seva i fan vida normal, numes qe escriuen... un guionista no va d negre ni tot axo
suposu qe ti vols disfresa xqe no tas d disfresa, sino no tentenc...
Volver arriba Ir abajo
a-sama

a-sama


Cantidad de envíos : 411
Edad : 32
Localización : En un hipercub, on varies realitats paral·leles poden conviure al mateix temps... mola no?
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Festa de Batxillerat Empty
MensajeTema: Re: Festa de Batxillerat   Festa de Batxillerat EmptySáb Mayo 17, 2008 6:40 pm

Pux, no siguis tant escèptic, quan diu lu de "disfrassarse de guionista", es refereix a respondre a l'estereotip dels guionistes, o sigui el tipic friki amb boina, ulleres de pasta i si pot ser vestit de negre.

Salut!
Volver arriba Ir abajo
Punt

Punt


Cantidad de envíos : 205
Edad : 32
Localización : Trántor
Fecha de inscripción : 28/04/2008

Festa de Batxillerat Empty
MensajeTema: Re: Festa de Batxillerat   Festa de Batxillerat EmptySáb Mayo 17, 2008 9:34 pm

No és escepticisme, sino simplement un bulgar estereotip dels anys 50, on en truman capote, potser anava com tu dius, pero qe ja fa uns anys qe ha kedat totalment abolit, enkara qe pel ke vex, akest totalmen... vaja, qe = qe un nerd no te xqe teni la cara plena d grans i porta ulleres d mig milo d km d diametre, un guionista no ha dana am booina i jersey de coll alt com deia el Sergi Pàmies
Volver arriba Ir abajo
Razlo

Razlo


Cantidad de envíos : 590
Edad : 32
Localización : a la glandula pineal jeje
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Festa de Batxillerat Empty
MensajeTema: Re: Festa de Batxillerat   Festa de Batxillerat EmptyDom Mayo 18, 2008 12:38 am

ia, po si vaig com un guionista d'avui en dia, la gent no sabra si vaig de guinoista si vaig al saló del manga o si soc un pizzero k te la moto al costat. A veure, si veig algú am la cara plena de grans, am ulleres de cul de got i la pell de moreno bombeta, segurament pensaré que és un... guionista?? xD
Volver arriba Ir abajo
a-sama

a-sama


Cantidad de envíos : 411
Edad : 32
Localización : En un hipercub, on varies realitats paral·leles poden conviure al mateix temps... mola no?
Fecha de inscripción : 27/04/2008

Festa de Batxillerat Empty
MensajeTema: Re: Festa de Batxillerat   Festa de Batxillerat EmptyDom Mayo 18, 2008 1:38 am

Punt escribió:
No és escepticisme, sino simplement un bulgar estereotip dels anys 50, on en truman capote, potser anava com tu dius, pero qe ja fa uns anys qe ha kedat totalment abolit, enkara qe pel ke vex, akest totalmen... vaja, qe = qe un nerd no te xqe teni la cara plena d grans i porta ulleres d mig milo d km d diametre, un guionista no ha dana am booina i jersey de coll alt com deia el Sergi Pàmies

No realment un nerd no té perque anar amb pjarita, pentinat amb clenxa, camisa de quadres i ulleres de pasta, però si veus a un tio vestit d'aquesta manera a una festa diràs "Mira aquell paio quina gràcia, va de Nerd" i és que una festa és una celebració per uqalsevol motiu on s'intenta que la gent s'ho passi bé; no és un intent de plasmar la realitat tal com és en la societat contemporànea.

I si, Puig això és esceptisime.

PD: Al teu avtar poses I shit on haters, però tu t'estas comportant com un hater.

Salut!
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Festa de Batxillerat Empty
MensajeTema: Re: Festa de Batxillerat   Festa de Batxillerat Empty

Volver arriba Ir abajo
 
Festa de Batxillerat
Volver arriba 
Página 1 de 2.Ir a la página : 1, 2  Siguiente
 Temas similares
-
» Hi haura festa el dimarts?

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
The Sharon's Army :: Off Topic :: Racó (ranci) de l'spammer-
Cambiar a: