The Sharon's Army
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


El ejército de Sharon
 
ÍndiceÍndice  Últimas imágenesÚltimas imágenes  BuscarBuscar  RegistrarseRegistrarse  ConectarseConectarse  

 

 El Barça és un paquete

Ir abajo 
+3
Razlo
Casado
javiribera
7 participantes
AutorMensaje
javiribera

javiribera


Cantidad de envíos : 306
Fecha de inscripción : 27/04/2008

El Barça és un paquete Empty
MensajeTema: El Barça és un paquete   El Barça és un paquete EmptyJue Mayo 08, 2008 12:43 am

Siguem clars, 4-0 amb el Madrid, m'he rigut poc...
Encara sent del Barça, s'ha d'acceptar que fa pena...

PD: M'estic rallant molt...
Volver arriba Ir abajo
Casado

Casado


Cantidad de envíos : 67
Edad : 32
Localización : Sant Quirze del Vallés
Fecha de inscripción : 27/04/2008

El Barça és un paquete Empty
MensajeTema: Re: El Barça és un paquete   El Barça és un paquete EmptyJue Mayo 08, 2008 1:19 am

xDDDD

ha sigut penos!!!
ja dic jo k amb un comisari (oficial polític) k apuges la moral dels jugadors descerrajandole un tiro a algun d'ells, ja veuries com corrien i marcaben! xD
Volver arriba Ir abajo
Razlo

Razlo


Cantidad de envíos : 590
Edad : 32
Localización : a la glandula pineal jeje
Fecha de inscripción : 27/04/2008

El Barça és un paquete Empty
MensajeTema: Re: El Barça és un paquete   El Barça és un paquete EmptyJue Mayo 08, 2008 5:34 pm

hooolaa??? 4-1 dius?? a si, jejej

po tens raó! em sembla que ja sé qui ha estat l'únic que ha votat que no...
Volver arriba Ir abajo
Hess
Admin
Hess


Cantidad de envíos : 304
Edad : 32
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 24/04/2008

El Barça és un paquete Empty
MensajeTema: Re: El Barça és un paquete   El Barça és un paquete EmptyJue Mayo 08, 2008 8:59 pm

joder si el barça a de contar am akesta "afició".. tela...
s'ha de recolzar el barça sempre!
Tant en les bones com en les dolentes!
Que per algo som més que un club! no?

O resulta que només ens sentim orgullosos de ser del barça quan guanya?¿
Perq si es per aixo, feuvos kada any dun ekip diferent...
del k guanyi la lliga o aixi...
apaa
jo sempre amb el barça!!

VISCA EL GUARDIOLAAA!!
I LOLEGUEEEER!! U U ULEGUEEER!!





Masclans jo tapoiooo! XD yourock
Volver arriba Ir abajo
https://thesharonsarmy.superforo.net
Casado

Casado


Cantidad de envíos : 67
Edad : 32
Localización : Sant Quirze del Vallés
Fecha de inscripción : 27/04/2008

El Barça és un paquete Empty
MensajeTema: Re: El Barça és un paquete   El Barça és un paquete EmptyJue Mayo 08, 2008 10:06 pm

parides, amb la pasta k guanyen i em venen de desmoralitzats, apart de k sels hi ha pujat la fortuna al cap i fot cada un el k li rota, no hi ha unio ni ekip ni re.

PD: afició = secta = pagar una entrada pk uns tius fagin el primo

PD2: el partit d'ahir estava comprat, aixi k per molt suport k donem no servira de re
Volver arriba Ir abajo
mesklinss

mesklinss


Cantidad de envíos : 102
Localización : Barcelona, Sarrià
Fecha de inscripción : 28/04/2008

El Barça és un paquete Empty
MensajeTema: Re: El Barça és un paquete   El Barça és un paquete EmptyJue Mayo 08, 2008 11:25 pm

Razlo escribió:
hooolaa??? 4-1 dius?? a si, jejej

po tens raó! em sembla que ja sé qui ha estat l'únic que ha votat que no...
en qui estavas pensan chuky??
no es q siguin dulens, individualmen i tacticament son dels millors del mon, pero si no li fots preofesionalitat ni cullons o ganes.. poca cosa pots fer

al LORO, LAPORTA DIMISIO!!
Volver arriba Ir abajo
Nonell

Nonell


Cantidad de envíos : 585
Edad : 32
Fecha de inscripción : 28/04/2008

El Barça és un paquete Empty
MensajeTema: Re: El Barça és un paquete   El Barça és un paquete EmptyJue Mayo 08, 2008 11:53 pm

home... lu de millors del mon... io personbalment prefereixo un equip amb no tants jugadors estrella.. per si jugadors compenetrats (com era la temporada pasada el sevilla, o aquest any el getafe), que un equip ue tingui els 3 del 5 jugadors mes ben pagats del mon, pero que no rasca bola.

a mi el barça m'agrada... pero la depuracio que s'ha de fer es evident, encara que no se si lu que diuen del laporta ja es exagerar. scratch scratch
Volver arriba Ir abajo
mesklinss

mesklinss


Cantidad de envíos : 102
Localización : Barcelona, Sarrià
Fecha de inscripción : 28/04/2008

El Barça és un paquete Empty
MensajeTema: Re: El Barça és un paquete   El Barça és un paquete EmptyVie Mayo 09, 2008 12:33 am

nonell, abans de questionar les meves paraules, fixan que he posat individualment i tecnicament, axo no mu pot discutir ningu, altra cosa esq no tinguin esperit lliutador profesionalitat ni ambicio, pero yoamb axo no mi ficu.
el laporta es un prepotent estupid que esta gestionant el barsa com si fos una empresa i no un club que pertany a 150000 personas (entre les qual mi incloc) numes t'has de fixar en les seves ultima declaracions, que si guanyarem al manchester segurisim, que li farem un 0-5 al madrid o que ens estan embaucan am algunes coses q es diuen.. no son paraules, son fets
Volver arriba Ir abajo
a-sama

a-sama


Cantidad de envíos : 411
Edad : 32
Localización : En un hipercub, on varies realitats paral·leles poden conviure al mateix temps... mola no?
Fecha de inscripción : 27/04/2008

El Barça és un paquete Empty
MensajeTema: Re: El Barça és un paquete   El Barça és un paquete EmptyVie Mayo 09, 2008 12:53 am

Jo estic amb l'Helena, si realment sou del Barça, no podeu donar-li la esquena cada cop que passa per un mal tràngol, es en aquests moments quan l'equip us necesita!

Blaugranes, escolteu la crida del vostre equip i defenseu-lo fins al final ja que si no no podreu ser mai seguidors dignes!

Salut!

PD: jo personalment me la pela el que fagi el barça, fa temps que vaig deixar de banda el futbol.
Volver arriba Ir abajo
Nonell

Nonell


Cantidad de envíos : 585
Edad : 32
Fecha de inscripción : 28/04/2008

El Barça és un paquete Empty
MensajeTema: Re: El Barça és un paquete   El Barça és un paquete EmptySáb Mayo 10, 2008 12:05 pm

a veure... com a soci antic del barça, i per tal de defensarlo... com no su currin una mica l'any que vfe llogo el carnet (mai el pots vendre... imaginat que torna a jugar be xDD). en serio... q su currin un pelin... en el madrid, l'unic q em va agradar va ser el messi als ultims 10 min Wink
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





El Barça és un paquete Empty
MensajeTema: Re: El Barça és un paquete   El Barça és un paquete Empty

Volver arriba Ir abajo
 
El Barça és un paquete
Volver arriba 
Página 1 de 1.
 Temas similares
-

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
The Sharon's Army :: Off Topic :: Enquestes-
Cambiar a: